AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Altså, hvorfor? Nei, han brukte det ikke no særlig sa han. Det var mye bedre å begrense kontakten til sms. Litt rart? Prøver han å fade meg ut? Anonymkode: b6001...74e
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 Har du barn? Kjenner fler gutter som ikke gidder å ha venner på snap for de gidder ikke de titusen bildene av ungen😆 Anonymkode: 292b4...eca 6 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du barn? Kjenner fler gutter som ikke gidder å ha venner på snap for de gidder ikke de titusen bildene av ungen😆 Anonymkode: 292b4...eca Ja, men jeg har aldri sendt han bilder av barnet. Hun er ikke et tema mellom oss i det hele tatt. Jeg tror ikke engang han vet hva hun heter. TS Anonymkode: b6001...74e
Daria Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 Han ga deg jo en helt plausibel forklaring - han foretrekker sms som kommunikasjonsform. Hvorfor må du gå inn for å legge mer i det? 18
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #5 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, men jeg har aldri sendt han bilder av barnet. Hun er ikke et tema mellom oss i det hele tatt. Jeg tror ikke engang han vet hva hun heter. TS Anonymkode: b6001...74e Da er det ikke kompis, om han ikke vet hva barnet ditt heter engang.... De fleste menn vil ha snapper fra kvinner som byr på noe...du har ikke noe han vil ha. Anonymkode: bb591...732 5
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #6 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da er det ikke kompis, om han ikke vet hva barnet ditt heter engang.... De fleste menn vil ha snapper fra kvinner som byr på noe...du har ikke noe han vil ha. Anonymkode: bb591...732 Skjønner ikke…? TS Anonymkode: b6001...74e
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #7 Skrevet 23. januar 2023 For å være helt ærlig.. JA det høres ut som om han fader deg ut. Men det spørs litt på mange ting. Hvor gamle er dere? Anonymkode: fb8da...891
Maestro Skrevet 23. januar 2023 #8 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, men jeg har aldri sendt han bilder av barnet. Hun er ikke et tema mellom oss i det hele tatt. Jeg tror ikke engang han vet hva hun heter. TS Anonymkode: b6001...74e Kompis? Merkelig kompis da. Merkelig at du kaller han for en kompis. 3
Maestro Skrevet 23. januar 2023 #9 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner ikke…? TS Anonymkode: b6001...74e Sender du ikke frekke bilder og sånn, som gir han noe gøy og se på, så gidder han ikke og ha deg der. Får ikke noe sånn utav det. 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #10 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): For å være helt ærlig.. JA det høres ut som om han fader deg ut. Men det spørs litt på mange ting. Hvor gamle er dere? Anonymkode: fb8da...891 Tredveårene. Voksne. TS Anonymkode: b6001...74e
Maestro Skrevet 23. januar 2023 #11 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tredveårene. Voksne. TS Anonymkode: b6001...74e Man kan være i tredveårene uten og faktisk være voksen. 🤭 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #12 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Altså, hvorfor? Nei, han brukte det ikke no særlig sa han. Det var mye bedre å begrense kontakten til sms. Litt rart? Prøver han å fade meg ut? Anonymkode: b6001...74e Sånn er jeg også. Synes snap er stress og slitsomt. Foretrekker å kommunisere på sms eller ringe med venner. Om ting ellers er som før ville jeg uansett trodd han på det han sier, og ikke tenkt mer på det. Anonymkode: f75bf...cde 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #13 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånn er jeg også. Synes snap er stress og slitsomt. Foretrekker å kommunisere på sms eller ringe med venner. Om ting ellers er som før ville jeg uansett trodd han på det han sier, og ikke tenkt mer på det. Anonymkode: f75bf...cde Ja, det er jo som før. Men jeg ble litt lei meg uansett. Han har «dårligere» venner på snap enn meg, folk han nesten ikke prater med. Så jeg syntes det var litt rart. TS Anonymkode: b6001...74e
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #14 Skrevet 23. januar 2023 Jeg er i tredveårene, hater snap. Er der kun fordi noen venner kun bruker det, og jeg vil ikke falle helt ut. Men sender ingenting selv og vil i hvert fall ikke få flere venner der! Anonymkode: af19f...49a 6
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #15 Skrevet 23. januar 2023 Jeg synes ikke dere skal feie alle mannfolk under en kam. Jeg tipper fåtallet ser på snap som en arena for "ting man vil ha" Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg ser ikke på snap som en arena for noe nyttig. De aller fleste gir fullstendig blanke i hva du driver med der og da. Jeg følger ingen på facebook av den enkle grunn at jeg ikke trenger/ønsker å vite hva alle driver med og mener til enhver tid, eller disse perfekte livene der ute som åpenbart bare er perfekte på nettet. Poenget er at det er 1000 årsaker til at han ikke vil ha deg på snap. Det kan være alt i fra at det er slitsomt med snap generelt til at han rett og slett foretrekker bedre kommunikasjonsmetoder. Jeg synes ikke du skal sitte å tro at det har noe med deg å gjøre. Jeg er sikker på at dersom du spør om grunnen så vil du få svar. Anonymkode: 84a9e...04b 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #16 Skrevet 23. januar 2023 Han har sagt grunnen så da er det ikke noe poeng å elte mer i det. Anonymkode: c0b3c...fed 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #17 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg synes ikke dere skal feie alle mannfolk under en kam. Jeg tipper fåtallet ser på snap som en arena for "ting man vil ha" Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg ser ikke på snap som en arena for noe nyttig. De aller fleste gir fullstendig blanke i hva du driver med der og da. Jeg følger ingen på facebook av den enkle grunn at jeg ikke trenger/ønsker å vite hva alle driver med og mener til enhver tid, eller disse perfekte livene der ute som åpenbart bare er perfekte på nettet. Poenget er at det er 1000 årsaker til at han ikke vil ha deg på snap. Det kan være alt i fra at det er slitsomt med snap generelt til at han rett og slett foretrekker bedre kommunikasjonsmetoder. Jeg synes ikke du skal sitte å tro at det har noe med deg å gjøre. Jeg er sikker på at dersom du spør om grunnen så vil du få svar. Anonymkode: 84a9e...04b Takk! Jeg tror heller ikke han kun tenker at han ikke ‘får det han vil ha.’ Han er en grei venn, en snill person. God og varm. Men jeg ble litt tatt på senga da han avviste meg som snap-venn, det må jeg innrømme. Ts Anonymkode: b6001...74e
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #18 Skrevet 23. januar 2023 Han ga deg en grei forklaring, så da vet du jo grunnen. Om kontakten er som vanlig ellers, fader han deg ikke ut. Anonymkode: d3076...299 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #19 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det er jo som før. Men jeg ble litt lei meg uansett. Han har «dårligere» venner på snap enn meg, folk han nesten ikke prater med. Så jeg syntes det var litt rart. TS Anonymkode: b6001...74e Jeg hater snap selv og prøver å bruke det så lite som mulig. Hvis noen nye prøver å legge meg til så gjøre jeg det motvillig, men er ikke noe jeg ønsker. Jeg har folk på snap som jeg skulle ønske ikke var der, som har lagt meg til, men synes det er vanskelig å skulle blokkere dem. Så hvis en venn hadde spurt meg om snap, så hadde nok jeg og sagt at jeg foretrakk sms. Uten at det betyr noe negativt for den vennen. Jeg er kvinne på 40 år. Anonymkode: eaa40...d1d
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #20 Skrevet 23. januar 2023 Hva med "bruker det ikke noe særlig" er det du ikke skjønner, da? Jeg bruker heller ikke snap noe særlig, og jeg ønsker ikke å kommunisere med venner via snap. Jeg vil ikke ha kommunikasjonen min spredt rundt her og der, noen som sender på snap, noen som sender på face, noen som sender på messenger, etc. Jeg vil kun bruke SMS. Jeg har snap, men det er lettere ufrivillig, pga en jobb-konto. Anonymkode: 53e49...6f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå