Gå til innhold

Baderomsplater og vinylgulv på bad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 😊

Vi skal totalrenovere badet og har bestemt oss for Fibo veggplater og Tarkett vinylgulv.

Det er jo et hav å velge mellom (og er smak og behag), men lurte på om det er noen som har brukt dette på sitt bad og vil si hvilke fargekoder dere brukte, eller noen andre fine fargekombinasjoner å anbefale?

vi sitter med masse prøver hjemme og klarer ikke bestemme oss 😊

Anonymkode: 6930e...5ea

Skrevet

Anbefaler å ikke være for motebevisst. Velg tidløse farger og mønstre som ikke er umoderne om to år. Velg lyse vegger og tak for å få lys i rommet og kanskje et mørkt gulv. Kanskje kan fargen på det nørke gulvet gå litt igjen i eventuelt mønster på veggene. Vil dere friske opp med farger, kan dere gjøre det med tekstiler som gardiner og håndklær og gulvmatte. Da er det også raskt å bytte fargeuttrykk på badet.

Skrevet
aksase skrev (11 timer siden):

Anbefaler å ikke være for motebevisst. Velg tidløse farger og mønstre som ikke er umoderne om to år. Velg lyse vegger og tak for å få lys i rommet og kanskje et mørkt gulv. Kanskje kan fargen på det nørke gulvet gå litt igjen i eventuelt mønster på veggene. Vil dere friske opp med farger, kan dere gjøre det med tekstiler som gardiner og håndklær og gulvmatte. Da er det også raskt å bytte fargeuttrykk på badet.

Ja, det er det vi tenker også. Vil ikke gjøre noe som man blir fort lei av. 

Anonymkode: 6930e...5ea

• Liker 1
Skrevet

Hva trives du med? Varme farger eller kjølige? Jeg ville ikke gått for de blanke hvite baderomsplatene, de er veldig krevende å holde fine. Alt av fukt som setter seg på veggene etter dusjing sitter igjen med rennemerker.

Anonymkode: 465af...f00

Skrevet

Ville valgt noe som gjor at jeg kunne variere baderomstilbehør (gardiner, såpedispenser osv) etter hva jeg liker akkurat der og da. Så nøytrale farger. Mitt bad er flisbelagte med lysegrå på veggene og mørk grå/nesten svart på gulvet 

Anonymkode: 2fc4d...3f7

Skrevet

Fikk Tarkett på badet vårt, type Almeria Grey. Pussa opp for to år siden og har vært strålende fornøyd. Grå veggplater fra Fibo, husker ikke navn eller kode på dem. 

Anonymkode: 5a4f6...fb6

Skrevet

Velg yndlingsfargen din. Altfor mange kjedelige hvite og grå institusjons bad. Tenk heller spa bad som du finner på 5stjerners hotell. ;)

Anonymkode: 18083...0fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...