Gå til innhold

Hvor kjøpe litt stor BH?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er målt til str 75H. 80G kan til nød funke. Cubus, HM og Lindex har ingen som passer i min størrelse. Jeg har kjøpt på nett, jeg har bestilt fra missmary og fra butikker i England som jeg fikk anbefalt. Jeg finner BHer på Change, men de er jo svinedyre og holder knapt 6 mnd før spilene ryker. De siste ukene har jeg kun hatt EN BH som funker, men nå i kveld kom spilen frem mellom puppene. Jeg er BHløs! Pupp i friluft på jobb i morgen! 

Jeg trenger virkelig hjelp til å finne en BH som ikke koster heroin, og som kan passe en litt stor byste. Jeg må ha en med full cup, ellers får jeg dobbeltpupp. Og den trenger jo ikke se ut som den passer ei dame på 70. 

Har du et tips til meg? Please, hjelp meg! 

Anonymkode: 84644...a5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Miss Mary of Sweden har de beste bh’ene. 
Men Bonprix har også fått inn overraskende gode BH-er i vinter! 

Endret av CrazyCatLady2500
Skrevet

Så rart, jeg har mine fra Change i årevis? Mine forrige hadde jeg i seks år før jeg bytta ut, og det var bare fordi puppene hadde endra seg etter svangerskap. Har du prøvd mange derfra? 

Anonymkode: d279e...acc

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så rart, jeg har mine fra Change i årevis? Mine forrige hadde jeg i seks år før jeg bytta ut, og det var bare fordi puppene hadde endra seg etter svangerskap. Har du prøvd mange derfra? 

Anonymkode: d279e...acc

Har prøvd noen forskjellige, ja. Har vært der et par ganger og fått hjelp til å finne noen jeg liker.  Jeg håndvasker dem, men det hjelper lite. Den siste som røk i dag, kjøpte jeg i høst en gang. Den har vært i daglig bruk, da, siden jeg kun har hatt en. 

Synd, for de er pene. Og sitter godt. 

Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (10 minutter siden):

Miss Mary of Sweden har de beste bh’ene. 
Men Bonprix har også fått inn overraskende gode BH-er i vinter! 

Skal sjekke ut MissMary igjen. Sist jeg bestilte derfra, ble jeg kjempeskuffa. De jeg kjøpte var rett og slett skikkelig kjerring, og jeg føler meg ikke gammel nok til å gå med kjerringbh enda :ler:  Litt lekkert håper jeg jo det kan være, selv om det er litt større enn B-cup. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Pupp i friluft på jobb i morgen

😍

Anonymkode: 1ecfb...9f9

Skrevet

Lille Lone

Anonymkode: a5865...f92

Skrevet

Zalando har salg på store cup’er. Sett der? Ellers tror jeg at jeg ville gått i en undertøysforretning og fått noe som passa. Change har jeg dårlig erfaring med på passform (og merkelige mål)

Anonymkode: fffc9...b6d

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har god erfaring med Change, men har hatt et par der spilene har røket etter noen måneder. De fleste holder i årevis. 

Har ikke forslag til rimeligere merker. BH i stor cup koster jo skjorta. Synes de fleste store cuper ikke ser bra ut heller. Kan man ikke lage noen fine enkle, uten blonder eller skinnende stoff?

Er ikke rart at mange går med feil størrelse om man bare har utvalget fra de store kjedene. Selv trodde jeg at jeg brukte B/C-cup, men med skikkelig hjelp og noen hundrelapper ekstra gikk jeg flere størrelser opp i cup og ned i omkrets. 

Anonymkode: 0b833...13d

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Skal sjekke ut MissMary igjen. Sist jeg bestilte derfra, ble jeg kjempeskuffa. De jeg kjøpte var rett og slett skikkelig kjerring, og jeg føler meg ikke gammel nok til å gå med kjerringbh enda :ler:  Litt lekkert håper jeg jo det kan være, selv om det er litt større enn B-cup. 

Ja…. Det kan være. Jeg har aldri brydd meg om det, er mest opptatt av hvordan jeg ser ut med klær utenpå 😅😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Zalando har salg på store cup’er. Sett der? Ellers tror jeg at jeg ville gått i en undertøysforretning og fått noe som passa. Change har jeg dårlig erfaring med på passform (og merkelige mål)

Anonymkode: fffc9...b6d

Har ingen andre undertøysforretninger enn change her. Jeg synes de er svindyre, med tanke på at spilene ryker så fort. 

Jeg skal sjekke ut zalando igjen. Har bestilt derfra tidligere, men ikke truffet på passformen. Takk for tips :) 

Skrevet

Zalando har to modeller i min størrelse, og den ene ser ut som om den hører til på en litt shady klubb for spesielt inviterte - og den andre har ikke min passform i det hele tatt. 

At det skal være så himla vanskelig? Det er jo bare pupper :sur: 

Skrevet

Jeg blir ikke overbevist akkurat - når de sier at BHen finnes i størrelse 75H, og modellen helt klart har på seg 60A… Jeg greier ikke å se for meg at mine skal få plass i noe som samtidig kan være tilpasset noe helt annet… 

Jeg river ut spila og går litt skakkjørt for nå. Men det er jo helt tragisk at det ikke finnes noe som helst. Har funnet noen fine på change, men de koster jo 1000 kroner og vel så det. For EN bh! 😳

• Liker 2
Skrevet

Kjøp en bh med gode spiler som ikke er i metall og har garanti. Det koster, men lønner jo på sikt. Mye salg nå. Prima donna og Marie jo er best på spile, sjekk feks marinka, she, underverker. 

Anonymkode: a21fa...f3f

Skrevet

Jeg liker godt merket elomi som du får kjøpt på zalando, underverker og andre nettsider, det er dyrt men jeg er fornøyd med min elomi matilda bh, har den i rosa og svart i størrelse 90I, bruker 90H men er usikker på om cup'ene til elomi er kanskje en størrelse for små siden jeg måtte bestille en størrelse større, eller så er det jeg som har målt feil.

• Liker 1
Skrevet

Kjøper alltid på Change, men aldri til fullpris. De har salg ca 2 ganger i året og da får man bh helt ned til 300 kr. Kjøper noen stykker da.

Anonymkode: 7755b...eea

Skrevet

Gå etter merket, ikke butikken du kjøper dem på.

Jeg bruker omtrent samme størrelse som deg, og har etter mye prøving og feiling landet på Primadonna, Fantasie og Elomi. Kjøper på underverker, zalando, lokale butikker og bravissimo avhengig av hvor jeg finner dem.

Mine fantasie er snart 10 år gamle, primadonna 3, og elomi 4. Holder bra:)

Anonymkode: be12a...a3c

Skrevet

Hunkemøller? De har salg nå. 

Anonymkode: 6a1d8...61d

Skrevet

Jeg har dessverre ingen tips til billige bher. Jeg har nøyaktig samme størrelse 😅 Pleier å kjøpe på nett fra Bravissimo, engelsk butikk. Dyrt, men fine bher som sitter bra. 

Anonymkode: 7ca71...e53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...