Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at dette er ikke er stedet å spørre og at jeg sikkert bare bør ta meg sammen og ringe, men hadde dere ringt legevakt for dette ikveld? Eller ventet og sett noen dager evt hørt med fastlege?

Siden sent igår kveld/natt har jeg hatt skikkelige intense mage- og ryggsmerter og blødd jevnlig. Dette selv om jeg ikke skal ha mensen nå. Jeg har óg ett skikkelig rart «trykk» helt nederst i magen, langt langt der inne..som føles et merkelig smertefullt press. Trodde først jeg hadde fått uvi, men det svir ikke når jeg er på do. Likevel føles det som smerte et sted inne i ca samme område. Ryggsmertene har blitt mer intense ikveld. 

Har noen opplevd liknende? Hadde dere kontaktet lege ikveld? 

Anonymkode: d1525...df1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du gravid siden du skriver her?

Anonymkode: 5d288...470

Skrevet

Ring legevakt 

Anonymkode: f2fa8...845

• Nyttig 1
Skrevet

Så rart, jeg har googla i flere dager etter «svar» for jeg har akkurat samme som deg!! Har blødd i noen dager og smerter rett under muffinmagen over tissen liksom🙈 Gjør vondt der når jeg presser som om jeg skal tisse og har hatt vondt i bekken/korsryggen.. Hadde mensen for 14 dager siden så er noe muffens..

Jeg har ikke ringt legevakt eller lege enda..

Anonymkode: c2f0c...c4c

Skrevet

Hvor langt er du på vei? Er du før uke 12, og klarer å håndtere smertene noenlunde ok med Paracet og ibux ville jeg avventet legebesøk. Desverre ikke noe man kan gjøre med en evt spontanabort på dette tidspunktet… Er smertene derimot veldig sterke kan det være ekstrauterin graviditet, evt noe helt annet (blindtarmbetennelse, nyrestein, nyrebekkenbetennelse, pankreatitt)

Skrevet
uglejenta skrev (8 timer siden):

Hvor langt er du på vei? Er du før uke 12, og klarer å håndtere smertene noenlunde ok med Paracet og ibux ville jeg avventet legebesøk. Desverre ikke noe man kan gjøre med en evt spontanabort på dette tidspunktet… Er smertene derimot veldig sterke kan det være ekstrauterin graviditet, evt noe helt annet (blindtarmbetennelse, nyrestein, nyrebekkenbetennelse, pankreatitt)

Hvis Hu er gravid så skal Hu ikke ta ibux, det er nsaids som skal sterkt unngås av gravide. 

Anonymkode: ad57a...cf3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...