AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Er det noen som har litt vanskelige øyne og en optiker som håndterer det fint her? I Oslo eller i nærheten av Oslo? Og som vil dele hvem denne optikeren er? Jeg har vært innom så mange, og det er rett og slett ingen som klarer å håndtere veldig nærsynte øyne. Eller, jeg fant én, men han byttet jobb. Anonymkode: 9efc7...bd0
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #4 Skrevet 23. januar 2023 Øyehelseklinikken på Majorstua 🧡 Anonymkode: 871b0...4c6
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #5 Skrevet 23. januar 2023 Jeg har gått til Øyvind Krogh på Optiker Ø Krogh i Ski hele livet og er kjempefornøyd. Synet mitt er veldig vanskelig å korrigere og han har funnet løsninger for både briller og kontaktlinser som får meg opp på tilnærmet 100% syn. Gikk i mange år til optiker på Ullevål sykehus parallelt, og de klarte ikke få meg høyere enn 30%. Veldig flink og har mange kreative løsninger på lur om man ikke når fram til en optimal løsning "etter boka". Har mange kontakter både i Norge og i utlandet som han konfererer med når han trenger hjelp eller bare er nysgjerrig på noe han vil lære mer om. Anonymkode: 85437...c52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå