AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Kjøpte en maskin fra AEG som heter L6TSE621G2, i bruksanvisningen står det "Trykk på denne knappen for å tilpasse syklusen hvis du bruker flytende vaskemiddel", jeg heller jo litt vaskemiddel i trommelen så forstår ikke helt hva den knappen er til da? Er det en egen beholder man kan fylle flytende vaskemiddel også porsjonerer masknen ut? Anonymkode: 74df0...175
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 Har aldri hørt om noen som heller vaskemiddel rett i trommelen. Heller du ikke i dispenseren? Anonymkode: cc075...8d1 4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har aldri hørt om noen som heller vaskemiddel rett i trommelen. Heller du ikke i dispenseren? Anonymkode: cc075...8d1 Alltid hellt flytende vaskemiddel rett over klærne i trommelen, er jo ikke så mye jeg bruker om gangen siden klærne sjelden er veldig møkkete. Anonymkode: 74df0...175
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #4 Skrevet 23. januar 2023 Det er vel en knapp for å fortelle vaskemaskinen om det ligger flytende eller pulver i vaskemiddel skuffen? Jeg har en klaff i min maskin som jeg må endre. Den hindrer flytende vaskemiddel å renne videre, mens pulver har "fri bane", blir forstenet hvis jeg har den klaffen nede som hindrer flytende å gå videre. Hvis du heller flytende rett i spiller det ingen rolle, men bare husk å passe på at pulverknappen er valgt om du bruker pulver i vaskemiddelskuffen. Anonymkode: bba6c...686 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #5 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Alltid hellt flytende vaskemiddel rett over klærne i trommelen, er jo ikke så mye jeg bruker om gangen siden klærne sjelden er veldig møkkete. Anonymkode: 74df0...175 Et lite obs, hvis du kjører forskylling så skylles såpen ut med kaldt vann, slik at klærne dine "vaskes" uten såpe. Anonymkode: e1bae...fff
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #6 Skrevet 23. januar 2023 Det går på hvordan vaskemiddel doseres ut, for å spare miljø, effektivisere vask og sørge for korrekt dosering av vaskemiddel. Men om du ikke følger bruksanvisning ellers, så er det ikke noe vits bry seg om denne knappen heller. Anonymkode: dc2db...8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå