Gå til innhold

Tett luftveier i hjemmet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt råd da jeg er i leiligheten min er jeg konstant tett i nesen. Drar jeg hjem til familien forsvinner dette. Tenker om det kan være inneklimaet eller mugg? Har det ganske rent i leiligheten og har utelukket faktorer som kan gi allergi. Vinduet på soverommet er råtten og listene går ut av veggen, kan være fukt her regner jeg med. Er ikke lufteluker på verken soverom eller stue. Kan det være sopp jeg reagerer på siden jeg er tett konstant? Evnt, inneklimaet som er dårlig? Isåfall noen som har råd til endringer? Vet om lufting osv at man skal passe på lufte godt. :) Takk for svar på forhand. 

Anonymkode: 3604e...f7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjerne om noen kjenner seg igjen så blir jeg glad for egne erfaringer! Irriterende være kronisk tett. Har satt in luftavfukter på soverommet hvor jeg mistenker fukt

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Trenger litt råd da jeg er i leiligheten min er jeg konstant tett i nesen. Drar jeg hjem til familien forsvinner dette. Tenker om det kan være inneklimaet eller mugg? Har det ganske rent i leiligheten og har utelukket faktorer som kan gi allergi. Vinduet på soverommet er råtten og listene går ut av veggen, kan være fukt her regner jeg med. Er ikke lufteluker på verken soverom eller stue. Kan det være sopp jeg reagerer på siden jeg er tett konstant? Evnt, inneklimaet som er dårlig? Isåfall noen som har råd til endringer? Vet om lufting osv at man skal passe på lufte godt. :) Takk for svar på forhand. 

Er det en ny leilighet ?

Anonymkode: 6aad6...c77

Skrevet

Her ville jeg fått inn noen til å sjekke for fuktskader, sopp eller lignende. Vi hadde litt i vinduskarmen på soverommet vårt, men med mye jevn vasking og lufting gikk det over så det ble ikke spredt noe.

Anonymkode: 1aaa3...399

Skrevet

Blir det mye kondens på soverommet? Kan være lurt med en ovn på. Svak varme. Ville sjekket om det var synlig mugg noen steder og evt vaske det bort med klor. Er det mye og evt råteskade må det repareres.

Anonymkode: b81a0...09b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det en ny leilighet ?

Anonymkode: 6aad6...c77

Den er vel fra 80-tallet! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Blir det mye kondens på soverommet? Kan være lurt med en ovn på. Svak varme. Ville sjekket om det var synlig mugg noen steder og evt vaske det bort med klor. Er det mye og evt råteskade må det repareres.

Anonymkode: b81a0...09b

Er ikke kondens på vinduer nei! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her ville jeg fått inn noen til å sjekke for fuktskader, sopp eller lignende. Vi hadde litt i vinduskarmen på soverommet vårt, men med mye jevn vasking og lufting gikk det over så det ble ikke spredt noe.

Anonymkode: 1aaa3...399

Takk for innspill :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...