Gå til innhold

ja sånn var denne dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

les dette her og si hvorvidt jeg er urimelig og har skreket for høyt.

Jeg har vært gift med en som viste seg å være kriminell,lystløgner og psykriatrisk pasient.

Vi er venner idag,men ikkeno mer enn det.

Han stjeler,lurer og dikter opp historier.

Ikke bare med meg,men veldig mange på hans vei.

For 3-4 år siden fikk jeg kontakt med ei dame,førskolelærer i barnehagen til sønnen min.

Vi fikk god kontakt,men så uteble den helt plutselig.

Etter ca 2 år blir kontakten gjennopptatt,de får kontakt med min exmann gjennom meg,så nå leier han halve huset deres.

Han stjelte noen 1000 av meg nå i august,venta i ca 2 mnd men å si ifra til husvertene,altså min daværende venninne.

Ville ikke at det skulle komme videre,bare at de skulle vite at husleiga de tok imot var stjålne penger og at de burde være på vakt.

For denne mannen har stjålet gravsteinspenger,tømt sparepengene til barna,lurt bedrifter og en hel haug annet.

Så poenget var ikke å lage kvalm for min x-mann bare gjøre de han bor hos obs på hva som kan ventes.

Jeg snakker fortrolig med daværende venninne som er 38 år og dette skulle ikke videre. dette er 2 mnd siden.

Idag kommer det frem at min x har fått greie på dette.

Ble ikke flau for jeg har belegg for det jeg sier,men jeg ringte vedkommende opp og spurte hvorfor min x visste om dette som skulle være fortrolig.

Hun sa " nei dette vet jeg ikke noe om"

Så får jeg mail fra gubben hennes om at jeg ikke får ringe dit mer,og jeg har ringt dit en gang, vi damene i 30 årene får ikke lov til å snakkes på msn eller ha kontakt.

For dette har eg bestemt står det i mailen. og avslutta med god jul.

Dette akselererte seg til noe helt vanvittig.

Jeg sende mld om at jeg beklaga for at jeg hadde beskyldt henne,men at jeg gikk i full forsvarsposisjon når sensitive saker kom ut.For det viste seg at gubben hennes hadde vært på datan og snoket.

I alle fall utifra hva jeg forsto. For hun jeg hadde snakket fortrolig med ville ikke påta seg noe ansvar.

Jeg sendte mld til gubben hennes at jeg snakker med hvem jeg vil,når jeg vil og om hva jeg vil og at han får styre hos seg så får jeg styre hos meg.

Og at han kanskje ikke er så skinnehllig siden han kan sitte på stjålne penger.

jeg sitter nå å tenker at jeg skulle bare latt være fra starten av idag når dette kom ut,latt de koke sin egen suppe.

Men jeg ble så sint.

Gi meg gjerne kritikk,men gi meg konstruktiv kritikk,noe jeg også kan lære av hvis jeg har driti totalt i baret.

For hva har man venninner til ?

Man må da ha noen å snakke med.

Jeg følte sterkt at jeg kunne stole på henne,likte dama skikkelig godt,osv.

En ting til, før xen flytta dit så satt hun allerede på noe informasjon som var flere år gammelt,så jeg følte jo liksom at jeg kunne stole på henne,men plutselig så kom det ut.

Jeg snakka med x gubben idag og vi snakka greit på tlf.

Skikkelig drama idag altså.

Men skriker jeg for høyt?????

Men uansett,min venninne er hun ikke lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg tenker om dette er at dette er noe du kan lære av, ikke direkte gjøre noe med. Det virker jo som din venninne og hennes mann har tatt din eks` parti, og det kan du vanskelig gjøre noe med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...