AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Jeg har møtt en mann som jeg liker veldig godt. Vi var på noen dater og vi har ligget sammen osv, men han ville ikke fortsette å date fordi han fikk panikk over at han ikke føler seg bra nok for meg og mener han ikke har noe å gi i et forhold nå. Han vil fortsatt møte meg ofte og gå tur og ta en kaffe og sånne ting, men det skjer ikke noe annet enn vennskapelige ting på disse møtene. Han drar ganske langt for å møte meg bare noen timer om gangen og bruker penger på meg. Jeg skjønner ikke helt dette da. Han vil ha alt på plass før han tar seriøse skritt, men å date betyr jo ikke at man må bli sammen med det første og jeg vil jo ikke si at det er seriøst før man faktisk velger å si at man er sammen. Dating er jo useriøst frem til man er kjærester ? Går det ikke an å date imens man jobber for å får ting på plass ? Han vil jo som sagt møte meg og bruke tid og penger på meg, eneste forskjellen nå fra dating er at han ikke vil være intim 🤷♀️ Er det flere som har følt og gjort som han her ? Er der noe vits å håpe på noe her ? Han vil jo være med meg, og han utnytter meg jo ikke heller verken for sex eller penger. Syns det er vanskelig å tolke helt. Er en litt anderledes situasjon 🤔 Anonymkode: 210e0...7f7
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 Han trenger oppmerksomhet. Du er en placeholder for han. Anonymkode: 4aa8c...a0e 6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han trenger oppmerksomhet. Du er en placeholder for han. Anonymkode: 4aa8c...a0e Men hvorfor vil han ikke være intim da? De fleste menn ville vel utnyttet det i samme slengen. Og han er såpass fin at han kunne fått den oppmerksomheten av hvem han ville tror jeg. Han gir mye komplimenter og klemmer og han holder mye øyekontakt selvom det virker som han på en måte blir litt stresset/sjenert av det. Anonymkode: 210e0...7f7
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 Hvilken by bor han? Høres prikk likt ut som daten min. Anonymkode: 6b69a...ebd
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #5 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken by bor han? Høres prikk likt ut som daten min. Anonymkode: 6b69a...ebd Tviler på at det er den samme, han er veldig introvert og hadde aldri taklet å date flere samtidig. Han sier han er deprimert og at det er det som holder han tilbake fra å føle seg bra nok. Anonymkode: 210e0...7f7
Andro Skrevet 22. januar 2023 #6 Skrevet 22. januar 2023 Kanskje han er aseksuell? Eller han trenger en venn bare? Det er ikke sikkert at han syns at dere vr en god seksuell match heller? 4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #7 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tviler på at det er den samme, han er veldig introvert og hadde aldri taklet å date flere samtidig. Han sier han er deprimert og at det er det som holder han tilbake fra å føle seg bra nok. Anonymkode: 210e0...7f7 Vel det er samme som min det også. Østfold Anonymkode: 6b69a...ebd
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #8 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel det er samme som min det også. Østfold Anonymkode: 6b69a...ebd Det er selvfølgelig ikke samme mann. En slik dott dater da ikke flere samtidig. Anonymkode: 01ddb...88e
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #9 Skrevet 22. januar 2023 Andro skrev (Akkurat nå): Kanskje han er aseksuell? Eller han trenger en venn bare? Det er ikke sikkert at han syns at dere vr en god seksuell match heller? Vi har bare ligget en gang en litt klønete morgen og han kom som bare det. For min del var ikke den akten noe bra, men jeg kan ikke dømme om vi er en bra sexuell match det ut ifra den settingen. Jeg hadde ihvertfall gitt det et par sjanser til. Tviler på at han ville dømt det ut ifra den gangen der heller. Anonymkode: 210e0...7f7
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #10 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er selvfølgelig ikke samme mann. En slik dott dater da ikke flere samtidig. Anonymkode: 01ddb...88e Han er ikke fra Østfold, så.da kan vi konkludere med at det ikke et samme mann. Anonymkode: 210e0...7f7
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #11 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har bare ligget en gang en litt klønete morgen og han kom som bare det. For min del var ikke den akten noe bra, men jeg kan ikke dømme om vi er en bra sexuell match det ut ifra den settingen. Jeg hadde ihvertfall gitt det et par sjanser til. Tviler på at han ville dømt det ut ifra den gangen der heller. Anonymkode: 210e0...7f7 Er han veldig overvektig? Anonymkode: 01ddb...88e
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #12 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er han veldig overvektig? Anonymkode: 01ddb...88e Nei!😂 han er ganske godt trent. Jeg kunne aldri ha ligget med en veldig overvektig mann. Anonymkode: 210e0...7f7
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #13 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er ikke fra Østfold, så.da kan vi konkludere med at det ikke et samme mann. Anonymkode: 210e0...7f7 Ok Jeg har bestemt meg for å trekke meg vekk fra han jeg dater. Det er kjipt å prøve å gi og gi når man ikke får det samme tilbake og vi har ingen garanti på at de noen gang vil være klar for å gå i forhold med oss.. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er selvfølgelig ikke samme mann. En slik dott dater da ikke flere samtidig. Anonymkode: 01ddb...88e Jeg kjenner flere av den introverte og selvdestruktive typen. Felles for de er at de ofte dater flere fordi bekreftelsen fra det er hva som gir de et egoboost og det blir en avhengighet for de når de ikke føler seg bra nok. Så det kan skje selvom man tror de ikke er friske nok til det. Å ikke svare en dag fordi de er deprimert kan like gjerne være unnskyldning fordi han var på date med en annen den dagen.. Anonymkode: 6b69a...ebd 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #14 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Han trenger oppmerksomhet. Du er en placeholder for han. Anonymkode: 4aa8c...a0e Dette du bør sitte stille i båten og bare det fare avgårde. En mann som sier at han ikke føler seg bra nok for deg og ikke har nok energi til å date= feig mann som ikke tør å si at han ikke er interessert på ekte. Jeg hadde en sånn en. Ville gjerne heng sammen, gå på kino, gå tur, kose, kysse - alt det der. Men han var ikke bra nok for meg, sa han..... vel, til slutt tok jeg han på ordet og lot han gå. Jeg valgte meg selv. Anbefaler deg å gjøre det samme. Begynn å HØR på hva menn sier også, ikke bare handling. NOen ganger snakker de faktisk sant! Anonymkode: add70...729 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #15 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok Jeg har bestemt meg for å trekke meg vekk fra han jeg dater. Det er kjipt å prøve å gi og gi når man ikke får det samme tilbake og vi har ingen garanti på at de noen gang vil være klar for å gå i forhold med oss.. Jeg kjenner flere av den introverte og selvdestruktive typen. Felles for de er at de ofte dater flere fordi bekreftelsen fra det er hva som gir de et egoboost og det blir en avhengighet for de når de ikke føler seg bra nok. Så det kan skje selvom man tror de ikke er friske nok til det. Å ikke svare en dag fordi de er deprimert kan like gjerne være unnskyldning fordi han var på date med en annen den dagen.. Anonymkode: 6b69a...ebd Ja, jeg får vel trekke meg vekk jeg også. Det er trist da for vi har det veldig fint og morsomt sammen og har samme verdier, humor og alt. Jeg kan garantere for at han ikke dater noen andre. Han hadde fått sammenbrudd av dårlig samvittighet. Nå dater jo ikke vi da, men vet han ikke MØTER noen andre jenter. Han har veldig god verdier sånn sett. Anonymkode: 210e0...7f7
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #16 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette du bør sitte stille i båten og bare det fare avgårde. En mann som sier at han ikke føler seg bra nok for deg og ikke har nok energi til å date= feig mann som ikke tør å si at han ikke er interessert på ekte. Jeg hadde en sånn en. Ville gjerne heng sammen, gå på kino, gå tur, kose, kysse - alt det der. Men han var ikke bra nok for meg, sa han..... vel, til slutt tok jeg han på ordet og lot han gå. Jeg valgte meg selv. Anbefaler deg å gjøre det samme. Begynn å HØR på hva menn sier også, ikke bare handling. NOen ganger snakker de faktisk sant! Anonymkode: add70...729 Ja jeg tror han snakker sant når han sier at han bare vil ha ting på plass før han går inn for noe for livet hans er KAOS nå, og han vil ikke være den som blir tatt vare på av en dame, det får han til å føle seg enda værre. Han vil være den som tar vare på. Det jeg ikke skjønner er bare den delen med at han ikke kan date imens han ordner disse tingene.. det kan ta lang tid, men allikevel da. Jeg har ikke noe hastverk med å bli sammen med noen. Og det er ikke skrevet i stein at man skal bli sammen fordi man dater. Anonymkode: 210e0...7f7
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #17 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): han bare vil ha ting på plass før han går inn for noe for livet hans er KAOS nå... Anonymkode: 210e0...7f7 Han vil ikke. Lytt til hva han sier. Anonymkode: f1df0...f06 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #18 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han vil ikke. Lytt til hva han sier. Anonymkode: f1df0...f06 Jeg lytter jeg? Jeg møter han vennskapelig som han vil. Har ikke sagt noe på det eller presset frem til at vi skal date. Jeg bare LURER på dette. Skjønner ikke hvorfor dere skal være så krasse ? Han sier også at han vil gå vidre når han har fått ting i orden. Anonymkode: 210e0...7f7 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #19 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel det er samme som min det også. Østfold Anonymkode: 6b69a...ebd Fra Sarpsborg eller?😅 Anonymkode: 491bd...ab2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #20 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Begynn å HØR på hva menn sier også, ikke bare handling. NOen ganger snakker de faktisk sant! Anonymkode: add70...729 I allefall om de advarer mot å date seg selv, eller sier de ikke er bra kjæreste og sånne ting, det stemmer som regel 100% Anonymkode: def8c...a73 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå