Gå til innhold

Hvorfor går damer med rundbrennere, når de ikke liker slik adferd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser ofte innlegg av damer som synes at rundbrennere og playere er ekle og har en frastøtende adferd. Hvorfor er det da slik at damer bare ligger med rundbrennere når alt kommer til alt?

Anonymkode: 2bb84...a4e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi man ikke vet at de er rundbrennere. De fremstår som snille og sjarmerende i begynnelsen 

Anonymkode: ea0f2...8d4

• Liker 18
Skrevet

De vet jo ikke at de er rundbrennere før etterpå.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg leser ofte innlegg av damer som synes at rundbrennere og playere er ekle og har en frastøtende adferd. Hvorfor er det da slik at damer bare ligger med rundbrennere når alt kommer til alt?

Mener du at alle gifte menn og menn i forhold er rundbrennere? Hvor mange varianter trenger vi på temaet "hvorfor er ikke jeg like populær som andre menn"?

Anonymkode: eabe7...46c

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

1. De/vi kjenner ikke til atferden intuitivt

2. De/vi tenker at de/vi kan endre dem

3. De/vi tror på at de er ferdige med det livet

4. Noen av tror det ikke før vi ser(opplever) det med egne øyne...

Anonymkode: dddce...413

• Liker 7
Skrevet

Du leter etter en logisk tankegang hos kvinner?

Bare så du vet: Det er mye enklere å finne opp en evighetsmaskin. 

Anonymkode: 1bbd0...341

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Vet ikke at de er rundbrennere. De virker hyggelig og sjarmerende i starten, men etterhvert så blir de ille. De bruker mye lovebombing i starten. Men så plutselig er man hektet. Og noen er  UHELDIG og blir  utsatt for psykisk og fysisk vold 

Anonymkode: d59ef...70c

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ah misogyni og kvinneundertrykking er så sjarmerende! 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Beklager å måtte skuffe deg. Normale menn knuser også hjerter. 

Anonymkode: 81836...842

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Det har INGEN ting å si hva en mann sier, tenker, gjør eller føler. Han kan være akkurat den han vil og likevel svømme i tilbud. Bare så lenge han er kjekk, tøff og forstår hvordan hvordan kvinner funker.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan du ikke lese et av de andre innleggene. Det kommer 5-10 slike innlegg i uken. Ta litt ansvar for at singelforumet skal være trivelig! 

Anonymkode: cde80...1c2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Menn tror de selv er logiske. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi det gjerne er attraktive egenskaper som gjør at de kan være rundbrennere, og at de med mest "øvelse" gjerne kan triksene for å lykkes med kvinner. Så er ikke nødvendigvis seleksjonsprosessen alltid så gjennomtenkt fra kvinnenes side heller, slik at mange som sier de misliker eller liker ulike egenskaper og adferd ikke nødvendigvis velger deretter. 

• Nyttig 1
Skrevet

Vet ikke at de er rundbrennere. De virker hyggelig og sjarmerende i starten, men etterhvert så blir de ille. De bruker mye lovebombing i starten. Men så plutselig er man hektet. Og noen er  UHELDIG og blir  utsatt for psykisk og fysisk vold 

Anonymkode: d59ef...70c

De juger så det renner, og selger seg inn som noe helt annet enn de er. Lærte av mine feil, og startet med ny kjæreste med fullt kryssforhør. Han besto den metaforiske løgndetektortesten  med glans.

Anonymkode: 7e2ce...22c

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

...startet med ny kjæreste med fullt kryssforhør. Han besto den metaforiske løgndetektortesten  med glans.

Hjelp

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mange lar seg lure dessverre

Anonymkode: a6baf...08b

• Hjerte 1
Skrevet

Menn tror de selv er logiske. 

Hvis de er så logiske burde de vel ikke gå etter damer. 

Anonymkode: cde80...1c2

• Liker 1
Skrevet

Ah misogyni og kvinneundertrykking er så sjarmerende! 

Vel. Rundbrennere hadde neppe vært rundbrenner om ikke kvinner la seg på rygg for de på rekke og rad, hadde de vel?

Forstå helst innholdet i det du leser før du går til angrep som bare skader deg selv. Men, det er jo også ganske typisk kvinne.

Men nekt å innse det. Bare fortsett som før. For å klage er tross alt viktigere enn noe annet. Og da må man jo ha noe å klage på. 

Som rundbrennere for eksempel. Som ligger med kvinner som lar seg ligge med. I kø...

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hjelp

Gikk veldig fint. Fant en lekker perle av en fyr, med samme høye moralske standard som meg sjøl. Hvis noen ikke hadde funnet seg i det, hadde personen ikke vært rett for meg. Livet mitt er for viktig til at noen skal tulle rundt med det.

• Liker 6
Skrevet

Fordi rundbrenner som regel er svært flink med damer og får kvinner til å føle seg bra og unik. 

Anonymkode: 1afe4...e38

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...