AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Jeg vet dere ikke kan gi meg svar på om jeg er gravid eller ikke, men jeg trenger å høre litt erfaringer fra dere som har vært gjennom dette tidligere, eller er i prøvefasen selv. Mens skulle kommet fredag 20/1, men den har enda ikke dukket opp. Ingen tegn til at den skal komme med det første heller, i tillegg pleier jeg å spotte litt brunakrig noen dager før den skal komme, det har jeg heller ikke gjort denne gangen. De siste dagene har jeg kjent på en mild form for kvalme, ikke kastet opp, men følt at jeg har hatt det helt oppi halsen. Også føler jeg på et slags "press" nederst i magen? Om det gir mening?😅 Det stikker av og til i livmor område når jeg reiser meg opp. Tok en test den dagen mens skulle ha kommet, men den var negativ. Har ikke turt å ta test etterpå, redd for å bli skuffet. Noen andre som har vært borti noe av det samme? Anonymkode: 97ec9...47e
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 Du må nesten bare ta en ny test altså, umulig å si. Lykke til! 🤞 Anonymkode: 97723...248 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå