BobTheNoob Skrevet 24. januar 2023 #21 Skrevet 24. januar 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: mange menn skriver i profilen at de er flinke til å lage kanelboller Skjønner ikke. Er det kode for noe? Er ikke vanskelig å lage det, men jeg har ikke tenkt på å skrive det selv.. En del damer som sier at de er gode på lukeparkering.. Kode det også? Begynner å få noia. 🙈
Engel Skrevet 24. januar 2023 #22 Skrevet 24. januar 2023 De jeg sveiper til høyre er menn som har nok opplysninger i profilen til at jeg ser at de virker oppegående og seriøse, og har felles interesser med meg (gjerne friluftslivsbilder). I tillegg må de ha klart å ta noen ok bilder av seg selv slik at jeg får et lite inntrykk av hvordan de ser ut. Utseendemessig er de gjerne helt alminnelige, men siden jeg er høy selv så er det viktig for meg at de er ganske høye. Det er nok riktig at det er en veldig liten prosentandel som jeg sveiper til høyre. Sveiper altså bort alle uten tekst, alle med posering i baris, alle med dårlige/uklare bilder, festebilder, mye bilder av bil/motorsykkel, alle med negativitet i teksten, humor som ikke treffer meg, alle de jeg ikke ser noe som interesserer meg rett og slett. 1
must Skrevet 25. januar 2023 Forfatter #23 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 24.1.2023 den 1.13): Jeg er ikke på Tinder akkurat nå siden jeg har pause, men jeg var nok ganske kresen og hvorfor skulle jeg ikke være det? Jeg er ute etter noe seriøst og da sveiper jeg selvfølgelig på de jeg synes virker interessante. Sveiper ikke for å være snill. Sveipet bort de uten tekst stort sett. Kunne sveipe liker på noen av dem om de hadde bilder som var litt "beskrivende". Sveipet bort bitre bioer, negative bioer, tåpelige ordspill/vitser osv som veldig mange hadde, seksuelle ting, veldig mye skrivefeil, bioer som bare ikke traff meg. Når det gjelder bilder så sveipet jeg bort de som hadde for mange friluftslivbilder/ute i naturen bilder, de som så altfor sosiale ut, menn som så ut som de bodde på treningssenteret, typiske kjekkasen (ikke min greie), menn med masse bilder av alt mulig annet (skjønner ikke hva noen tenker med der. Bilder av bilen, huset, campingvogna osv eller intetsigende bilder av et tre, utsikt og så tilslutt ett bilde av seg selv med solbriller), menn med bilder av seg selv med masse rot/søppel i bakgrunnen og de som bare ikke traff meg. Jeg skjønner ikke hvorfor noen mener at man ikke skal kunne være kresen når det er så sinnsykt mye rart der ute. Jeg ga menn som jeg kanskje ikke synes var min type en sjanse hvis jeg likte det han skrev for noen ser mye bedre ut i virkeligheten og kan gi et helt annet inntrykk der. For meg var egentlig bio avgjørende. Likte jeg ikke den så var jeg stort sett ikke interessert. Anonymkode: acffd...7c1 Enig i at det ikke bør være en negativ ting å være kresen i jakten på den man skal dele livet med. Merkelig at noen kan kritisere det 😅 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #24 Skrevet 25. januar 2023 Kvinne 24 her Jeg er ute etter noe seriøst og da er det visse ting som gjør at jeg sveiper høyre/venstre Venstre sveiping: - De som skriver i bio at de ikke er ute etter noe seriøst - Bilder av at han går fjellturer/fisker (jeg har ikke slike interesserer) - Bilde av seg selv med andre jenter - Rånere - Gutten som jeg rett og slett ikke finner attraktive Høyre sveiping: - Fullkommen bio der jeg blir mer nysgjerrig (bio som inneholder noe som matcher med hva jeg ser etter) - Flere bilder som er vanlige (ikke kødde bilder) Anonymkode: 95451...c76
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #25 Skrevet 25. januar 2023 must skrev (22 minutter siden): Enig i at det ikke bør være en negativ ting å være kresen i jakten på den man skal dele livet med. Merkelig at noen kan kritisere det 😅 Ja, når det er så mye rart der ute så er jeg heller litt kresen. Vil jo ha noen jeg liker så da må jeg sortere litt Anonymkode: acffd...7c1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #26 Skrevet 26. januar 2023 On 1/24/2023 at 1:38 AM, AnonymBruker said: Sveiper vekk oversminka berter som ser ut som de tror de er deilige, litt for mange av de, de er oftest veldig overfladisk og høye på seg selv, litt sånn typisk insta damer, sveiper også alltid vekk de som skryter av å være sporty, for veldig mange av de bare later som. Sveiper høyre på damer som har en profil som ser ut som de har humor, og en sunn selvtillit, og har en naturlig look. Når det gjelder dette med skjev balanse mellom menn og kvinner, så er det gjort forskning og sosiale eksperimenter som viser tydelig at det er ekstremt stor forskjell på å være mann og dame på tinder. Var et sosialt eksperiment hvor noen damer laget en bra profil av en kjekk mann, de fikk helt sjokk hvor vanskelig det var å få noe oppmerksomhet, og hvor hardt de måtte jobbe for å holde samtalen i gang. Der endte med at de endret veldig syn på hvordan det er å sjekke noen som mann, og de fikk brått mye mer medfølelse. Sånn for å dra en anekdote også, jeg og min kjæreste vil jeg si er i samme "liga", men over 5000 hadde trykket like på hennes profil, sammenliget med rundt 200 for meg, men føler meg jo heldig som ble plukket ut av 5000 Anonymkode: efcb6...0cc Tldr; du sveiper vekk jenter du vet du ikke kan få uansett, adopterer en holdning om at du liker "vanlige" jenter med "humor" istedet. Ok. Anonymkode: 3e876...537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå