AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Del Skrevet 22. januar 2023 Aldri kjøpt bolig før. Endelig funnet noe interessant, men mange andre pø visning. Føler jeg nesten ikke fikk sett ordentlig, så vurderer å dra på visning nr 2 i tillegg.. Men blir helt motløs lver alle som var der. Hva er deres erfaring? Mange på visning=langt over prisantydning? Anonymkode: 9de21...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 22. januar 2023 #2 Del Skrevet 22. januar 2023 Det henger veldig ofte sammen ja. Hvis du venter til visning nr.2 kan boligen allerede være solgt ved kupping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #3 Del Skrevet 22. januar 2023 Du byr det du vil gi. Så enkelt er det, blir ting for dyrt=Stopp bud. Anonymkode: 1df45...8df 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #4 Del Skrevet 22. januar 2023 Mange på visning på boligene vi har bydd på og vunnet. Betyr ikke at alle vil by. Anonymkode: a81fb...c1a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #5 Del Skrevet 22. januar 2023 Min erfaring er det i hvert fall. Jeg måtte ut med 500.000 over prisantydning sist, det var så fullt i leiligheten at det var vanskelig å gå rundt og se. Anonymkode: 526a9...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 22. januar 2023 #6 Del Skrevet 22. januar 2023 At en eiendom går over prisantydning kan jo skje om det er få på visning og bare 2 byr over hverandre også, så det spiller ikke så stor rolle. Det viktige er å få hjelp til å se over prospektet og eiendommen så det ikke oppdages feil som du 'burde' sett etter at kontraktener signert. Og at du bestemmer deg for ett max bud du kan gi, så legger du inn ett bud bare litt under eller på prisantydning for å vise selger og de andre at du faktisk mener alvor, da faller de som bare var litt interessert eller som ikke har så mye å rutte med av lasset med en gang. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #7 Del Skrevet 22. januar 2023 Det er ikke alltid at det henger sammen. By det du kan 👍🏼 Anonymkode: c3fa7...38a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #8 Del Skrevet 22. januar 2023 Be om privatvisning, det gjør alltid jeg hvis det blir for mange på fellesvisning. Og enig med resten; det at det var mange der betyr ikke at alle kommer til å by Anonymkode: fe5ec...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #9 Del Skrevet 22. januar 2023 Hvorfor var du ikke på visning i oktober- november? Da var det jo ingen på visning og heller ingen som bød. Skyld deg selv som ikke turde ta sjansen når den var der. Anonymkode: f7e15...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 22. januar 2023 #10 Del Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor var du ikke på visning i oktober- november? Da var det jo ingen på visning og heller ingen som bød. Skyld deg selv som ikke turde ta sjansen når den var der. Anonymkode: f7e15...d88 Hva er dette for et svar, kanskje har trådstarter nettopp begynt å gå på visninger. By det du kan, mange på visning er ikke synonymt med mange budgivere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #11 Del Skrevet 22. januar 2023 Motelvibes skrev (50 minutter siden): Hva er dette for et svar, kanskje har trådstarter nettopp begynt å gå på visninger. By det du kan, mange på visning er ikke synonymt med mange budgivere. Takk for svar. Anonymkode: 9de21...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #12 Del Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvorfor var du ikke på visning i oktober- november? Da var det jo ingen på visning og heller ingen som bød. Skyld deg selv som ikke turde ta sjansen når den var der. Anonymkode: f7e15...d88 For et tullete svar. Jeg kjøpte min bolig i okt-nov, og det var mange på visning. Den ene jeg så på gikk også 200 000 over prisantydning Anonymkode: fe5ec...220 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #13 Del Skrevet 23. januar 2023 Mange på visning betyr ikke automatisk mange som byr. Enkelte drar på visning bare for å se, av nysgjerrighet og for inspirasjon. Mange er også rett og slett ikke interessert etter å ha sett boligen i virkeligheten. Anonymkode: 8334f...a23 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #14 Del Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvorfor var du ikke på visning i oktober- november? Da var det jo ingen på visning og heller ingen som bød. Skyld deg selv som ikke turde ta sjansen når den var der. Anonymkode: f7e15...d88 Kanskje Ts allerede eide en bolig som måtte selges, kanskje Ts var i utlandet, kanskje finansieringen ikke var i orden ... Hvorfor svarer du sånn? Anonymkode: 9e6b1...aec 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #15 Del Skrevet 23. januar 2023 I noen tilfeller kan lettere oppussingsobjekter være lavere priset og mindre besøkt. Om det er noe du har lyst til å gå igang med. Anonymkode: 9e6b1...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #16 Del Skrevet 23. januar 2023 Mange på visning trenger ikke bety at mange kommer til å by. Da jeg skulle selge min første leilighet, kom det nesten 30 stk på visning. Og absolutt ikke et eneste bud Måtte gå ned i pris for å få solgt til slutt. Mange på visning kan bety mange nysgjerrige naboer. Det kan også være mange som er interesserte, men om det er nok boliger å velge mellom, kan det likevel være at flesteparten heller byr på noe annet. Anonymkode: d76e4...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #17 Del Skrevet 23. januar 2023 Vi hadde 17 på visning da vi skulle selge vår lille leilighet, men bare to som bøy. Den ble solgt rett over prisantydning (og snappet på forkjøp). Anonymkode: 37858...8bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #18 Del Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 22.1.2023 den 17.35): Aldri kjøpt bolig før. Endelig funnet noe interessant, men mange andre pø visning. Føler jeg nesten ikke fikk sett ordentlig, så vurderer å dra på visning nr 2 i tillegg.. Men blir helt motløs lver alle som var der. Hva er deres erfaring? Mange på visning=langt over prisantydning? Anonymkode: 9de21...cc1 Det kan for eksempel være naboer, som bare kommer for å glo. Men som aldri i verden er interessert i faktisk by en eneste krone selv. Hvorfor kan du ikke bare by opp til den summen du faktisk har råd til, og så se hvor langt dette egentlig bærer? så lenge du aldri får "tunnel-syn" og byr langt mer penger enn du faktisk hadde råd til, så ser jeg egentlig ikke problemet med dette. Anonymkode: ff925...82b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #19 Del Skrevet 26. januar 2023 Vi liker å dra på visninger av ren nysgjerrighet, men har ingen planer om å kjøpe. Har bare lyst til å se hvordan andre har det. Anonymkode: 2f0b9...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #20 Del Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi liker å dra på visninger av ren nysgjerrighet, men har ingen planer om å kjøpe. Har bare lyst til å se hvordan andre har det. Anonymkode: 2f0b9...75a Dere har altså alt for mye fritid? 😂 Holder det ikke med Finn-annonsene eller Instagram? Anonymkode: 8f66d...ef8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå