Gå til innhold

Mor, far og søsken, har du et godt forhold til de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mor, far og søsken har du et godt forhold til de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er døde

• Hjerte 2
Skrevet (endret)

Til faren min, ja. Vi snakkes hele tiden, og jeg besøker ham oftere enn noen andre i familien gjør. Sender meldinger omtrent daglig, og snakkes ofte, enten ansikt til ansikt eller pr tlf.

Brødrene mine har jeg egentlig ikke så mye usnakket med. De ringer ikke meg, jeg ringer ikke dem. Det er bare blitt sånn. Men det hender en sjelden gang jeg ser dem hvis det er noe spesielt. Men det er ikke sånn at vi ringes fordi "nå er det lenge siden sist, hvordan går det?". Det skjer ikke.

Moren min har jeg ikke snakket med (bevisst valg fra min side) på mange år, av diverse grunner. Jeg har ingen planer om å gjenoppta kontakten der heller.

Endret av Million
Skrevet

Godt forhold til lillesøstra mi. Veldig glad lillebroren min også, men vi snakkes ikke så ofte/han er vanskelig å komme inn på.

Ikke et godt forhold til mamma. Til pappa et slikt forhold at vi innimellom møtes, men det har vært og er litt grums der også, så det blir i grunnen ganske overfladisk.

Anonymkode: cb4f8...4ac

Skrevet

Ja, jeg har et nært og godt forhomd til mine foreldre. Vi bor langt unna hverandre, men snakkes på telefon. Jeg er snart 50, men synes likevel det er godt å kunne søke råd hos mamma og pappa. Gruer meg til dagen de ikke er mer, det vil bli veldig tomt. Og ensomt. Jeg har ikke søsken.

• Hjerte 1
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: edd79...e67

• Hjerte 1
Skrevet

Nei. Vokste opp med mye vold og terror, og har minimalt kontakt med foreldre. Foreldre kuttet ut all kontakt med resten av familien på begge sider da jeg var ti år, så ingen kontakt med noen av dem, heller.  Søsknene mine ble ikke utsatt for vold (jeg var «det svarte fåret») og lever i en annen virkelighet. 

Jeg er helt alene egentlig. 

Anonymkode: 85bac...50e

• Hjerte 3
Skrevet

Joda.. men det kunne vært bedre og oftere

• Liker 1
Gjest Hottentått
Skrevet

Ja, har et godt forhold til dem heldigvis. Vi har ukentlig kontakt alle sammen. Både mine søsken og foreldrene mine er veldig engasjert i barna mine også. Setter stor pris på det ☺️

Skrevet

Mor og far var veldig snille og greie folk før de oppdaget merkelige menn på internett i 2016. Siden da har de blitt mer og mer uutholdelige å være rundt. Jeg skulle gjerne kuttet all kontakt, men jeg er det eneste mennesket de snakker med unntatt dem selv, og jeg vet jeg hadde følt meg skyldig.

Anonymkode: c3141...737

Skrevet

Jeg har et godt forhold til min mor og lillebror. Min far har jeg sporadisk kontakt med, han har ikke vært en aktiv forelder i min oppvekst. Mamma gikk fra han da jeg var baby. 

Anonymkode: fb592...5e8

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en fin forhold til min far. Vi tilbringer mye tid sammen og barna mine også. Mora døde i sommer i fjor og hun har vært en annen mor for mine barn. De tilbrakte måneder sammen,helger,ferier. Broren har jeg nå veldig liten kontakt med dessverre. Han har valgt det slik. 

Anonymkode: 939d1...9fe

• Hjerte 1
Skrevet

Godt og nært forhold til to søsken. Greit, men veldig perifert forhold til ett søsken. Godt, men ikke nært, forhold til begge foreldre.

Anonymkode: 423ec...fd8

• Liker 1
Skrevet

Mor far Ja besøker de 1 til 2 ganger i uken. Datteren min er veldig tilknyttet til besteforeldrene sine.

Bror og søster nei! Selv om de bor noen minutter unna. Vi har alltid hatt en dårlig forhold til hverandre og alle har vel sitt liv.

Hender jeg møter på de, når jeg er på besøk hos foreldrene.

Anonymkode: ddd68...ce6

• Hjerte 1
Skrevet

Har ett godt forhold til hele familien. Ser de fort 2-3 ganger i uka. Pappa og søster bor en annen plass i landet, snakker sammen på telefon noen ganger i uka.

Anonymkode: a2426...471

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...