Pandore Skrevet 18. desember 2005 #1 Skrevet 18. desember 2005 Holder på å flytte inn i nytt hus, og i den anledning fant vi ut at seksjonen vi hadde kjøpt var akkurat litt for lite dyp til at vi fikk plass til middagstallerkenene våre. Ble litt irritert da jeg fant det ut... Derfor lurer jeg på om noen vet om det finnes stativ man kan sette tallerkenene i, som gjør at de står på høykant istedet for ligger. Alle tips mottas med takk Stativet må ikke være mer enn 28 cm som er dybden på skapet vårt...
Snuppelure Skrevet 19. desember 2005 #2 Skrevet 19. desember 2005 Å ja, som et slags oppvaskstativ til å ha inne i skapet. Slik at tallerkener står i stede for å stables. Det hørtes super smart ut. Det vil jeg også høre om.
Gjest lurer..... Skrevet 19. desember 2005 #3 Skrevet 19. desember 2005 Diameteren er vel den samme om tallerkenen stårt eller ligger????
Cata Skrevet 19. desember 2005 #4 Skrevet 19. desember 2005 Hvis det finnes et stativ så man kan sette tallerknene litt på skrå, så får man vel lirket dem inn selv om diameteren er litt i største laget .
Snuppelure Skrevet 19. desember 2005 #5 Skrevet 19. desember 2005 (endret) Diameteren er vel den samme om tallerkenen stårt eller ligger???? ← Ja, da luringen... men med et slikt stativ får du diameteren på høyden ikke bredden. Og stabler du da med tallerkenbunn inn og tallerken front ut har man løst problemet med for store tallerkener, så lenge skapet er høyere enn dypt. Ble vist dagens iqtest det der ...... Endret 19. desember 2005 av Snuppelure
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2005 #6 Skrevet 29. desember 2005 Kjøpte akkurat et sånt stativ på europris jeg...husker ikke prisen men var veldig billig og smart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå