AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Del Skrevet 22. januar 2023 Jeg liker å å starte en leseøkt med å lese høyt. Føler meg mer avslappet og konsentrert etterpå. Teksten blir klarere. Liker spesielt å lese dikt høyt. Det er ren terapi, spesielt nå om vinteren. Leser selvfølgelig ikke høyt på T-banen🤣, men ofte på sofaen hjemme. Anonymkode: 0a73a...79a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #2 Del Skrevet 22. januar 2023 Så hyggelig at du har funnet noe du liker da. For min del blir det ufattelig treigt å skulle lese alt høyt. Anonymkode: aaf6d...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 22. januar 2023 #3 Del Skrevet 22. januar 2023 Det hørtes faktisk veldig hyggelig ut. Jeg skal prøve det neste gang jeg er alene og leser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #4 Del Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så hyggelig at du har funnet noe du liker da. For min del blir det ufattelig treigt å skulle lese alt høyt. Anonymkode: aaf6d...237 Bare i starten. Anonymkode: 0a73a...79a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå