Gå til innhold

Sparer masse penger på dette enkle grepet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.nettavisen.no/okonomi/sparer-masse-pa-ett-butikk-grep-vi-prover-a-vare-flinke/s/5-95-859874?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR1YsadZpAegPZ_iD0q4ZAyr7y9jJoEpmBpdpaHkLb30eEBe1LO-8thv5s4#Echobox=1674396498

Er det virkelig nødvendig å lage en slik artikkel? Er det bare fordi de må ha noe å skrive om, eller trenger folk å få dette opplyst?

Og de skryter av at de bruker en pose 5 ganger. Jeg bruker posen så lenge den ikke revner. Jeg bruker altså kr 0-, i året på poser 🙄

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke for meg hvordan jeg kan bruke en slik pose flere ganger til avfall ... :klo:

Skrevet

5 ganger? Har hatt mine i rundt 2-3 år jeg, de tåler mye bruk før de begynner å bli dårlige. 

Skrevet
Drizzt skrev (2 minutter siden):

Jeg ser ikke for meg hvordan jeg kan bruke en slik pose flere ganger til avfall ... :klo:

på butikken jeg mente da. Til avfall bruker jeg også noen. Men bruker også sånne som du henter gratis på butikken.

Skrevet
Hvitstrietapet skrev (Akkurat nå):

5 ganger? Har hatt mine i rundt 2-3 år jeg, de tåler mye bruk før de begynner å bli dårlige. 

Ja, så jeg forstår ikke hvorfor dette paret skryter av at de bruker en pose 5 ganger.

Skrevet
Avstand skrev (Akkurat nå):

på butikken jeg mente da. Til avfall bruker jeg også noen. Men bruker også sånne som du henter gratis på butikken.

Jeg tar plastposer på butikken som jeg bruker til avfall hjemme. Mest praktisk. 

Skrevet
Avstand skrev (8 minutter siden):

Ja, så jeg forstår ikke hvorfor dette paret skryter av at de bruker en pose 5 ganger.

Kanskje de pakker varene sine ekstra hardt. 

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

5 ganger? Jeg har brukt min gjenbrukspose i 20 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...