Gå til innhold

Appen match

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har matcha med en kar. Ikke truffet han, vi er bare på snap enda. Vet ikke om vi kommer lengre heller.

Men... jeg kjeder meg, og har lyst til å snoke litt på appen, men dersom jeg gjør det... Vil han da kunne se at jeg har vært der, eller synes det bare dersom jeg er inne på hans profil? Det står 1 døgn på han, betyr det da at det er et døgn siden han var innpå, eller et døgn siden han var inne på min profil?

Jada, helt ny på dette. Første appen jeg har konto på. Forventer ikke at han er den store kjærligheten altså. Men vil gjerne treffe ham, og ikke la ham vite at jeg er inne og kikker.

Anonymkode: 48e2b...7ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet vil det står omtrent hvor lenge siden det er siden du var pålogget, så det avslører litt. Men utover det kan du gå i inkognito modus (koster penger) og da vil ikke folk se at du har sett på profilen deres.

Anonymkode: cd1f3...09e

Skrevet

På det stadiet du er nå, så er det fritt fram. Ingen forventer at du stopper abonnement, for noen du ikke har møtt. Jeg har datet ei i fire måneder nå, og vi snoker fortsatt, begge to. 

Anonymkode: 9a326...1f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...