AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Hvem er det som får dette tilbudet med så hyppige timer? Er det et spesielt opplegg hva heter det isåfall.? Anonymkode: 40668...c02
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 De som går privat? Anonymkode: 299c4...4c9
ESFP Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 Emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse kan vel få tilbud om det. Både gruppe pg individuelt. DBT, skjematerapi.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 Jeg gjekk på traumekurs som varte i nesten to timer en gang i uken over en periode på 6 måneder der vi gjekk igjennom boken "tilbake til nåtid" fra Modum bad https://www.ptsdnor.no/anbefalt-lesning/ (denne boken anbefaler jeg virkelig) + individuell samtale med behandler hvor vi hadde fokus på kurset og behandling av traumer 1.5 t i uken og jeg gjekk til et lavterskel tilbud innad i kommunen som har med rus å gjøre og jeg har ingen diagnoser utover ptsd. Ikke alle går på dps det er der det er værst med tanke på tidsbesparelser og å ikke gi brukere verktøyer som de kan ha bruk for som f.eks traume behandling og kurs. Mange ulike psykologer har spesialisert seg på traumer mens andre har spesialisert seg på andre ting så det er jo også veldig individuelt hva behandleren legger vekt på både innenfor de ulike behandlingsplasser og hos pasienten. Anonymkode: 210f8...988
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå