Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fortsatt øm nedentil etter fødsel, er kun 4 uker siden jeg fødte da. Men om jeg tar knipeøvelser så gjør det vondt i klitorisen. Den strammer seg, og er ubehagelig om jeg tar på den, er det vanlig?😜

men er også vondt på innsiden av låret og nedover. Helt oppe med skjeden. Det verker/dunker.  Kjennes nesten ut som da jeg hadde symfysesmerte da jeg var gravid. Det kom helt plutselig idag. 

Er dette bare helt normalt?har sett med speil, og ser helt fint ut. Ser ikke stingene🤷🏼‍♀️

Anonymkode: f945f...046

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er samme som hos deg men jeg hadde mye symfysesmerter som gravid, men mest foran i skambeinet. Det ga seg ikke med en gang jeg fødte, det varte i noen måneder etterpå særlig om jeg gikk langt, men var mye mindre vondt enn i graviditeten da.

Hadde og vondt i tissen i noen uker men det var nok fordi jeg sydde.. spesielt der de klippet gjorde vondt lenge hos meg. Men tror ikke de sydde meg så bra. 

Anonymkode: 393a2...4be

Skrevet

Jeg hadde mye vondt nedentil etter fødsel. Ble klippet, med hadde mye vondt rundt klitoris når jeg gikk på do, og vage, rare smerter hele dagen. Nå, 12 uker senere, har jeg null problemer. Gi kroppen din litt tid :)

Anonymkode: 3980a...e67

Skrevet

Jeg hadde vondt i klitoris i mange måneder etter fødsel. Nå ett år etterpå, føles det som normalt, gikk over veldig sakte men sikkert. «Stakk» liksom litt i klitoris når jeg var borti fra siden, satt litt feil, tørka litt for hardt på do eller vaska meg litt for røft. Ikke i huden, men inni.. vanskelig å forklare. Nevnte det ved to legebesøk men de kommenterte det ikke. Lite å finne på nett om det også.

Anonymkode: 99fb2...57a

Skrevet

Hadde også vondt i klitoris etter fødsel. Husker jeg googlet men ble ikke klokere. Ut fra svarene her virker det som at det er relativt normalt da. 4 uker etter fødsel er jo fortsatt veldig tidlig så tror ikke du skal stresse. Men jeg fikk beskjed av fysio på sykehuset om å helst ikke gjøre så mye knipeøvelse før 6 uker etter fødsel pga underlivet må få tid til å gro og heles. Vet ikke om det var spesielt ment for oss med alvorlige rifter (3c) eller om det gjelder generelt alle😊

Anonymkode: 4109b...d59

Skrevet

Jeg hadde vondt i klitoris i månedsvis etterpå 😅 den er fortsatt mer følsom nå etter tre år, men bare på en måte som er positiv heldigvis.

Anonymkode: 75c1a...eba

Skrevet

Nei, ikke slå deg til ro med dette uten å bli skikkelig undersøkt.
Hadde ikke vondt på en flekk etter fødsel. Ingen steder.

Skrevet

Er det vanlig med utflod med litt blod i også? Har ikke blødd på 1 uke nå, men nå kom det slimete utflod med blod i?? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde vondt i klitoris i månedsvis etterpå 😅 den er fortsatt mer følsom nå etter tre år, men bare på en måte som er positiv heldigvis.

Anonymkode: 75c1a...eba

Oi såpass lenge 🤯😅 bra det er positivt da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...