Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ok men du merker dem jo fordi du vil kjøpe de. Og når man da velger en annen enn de andre jakkene er det bare fair å fjerne hjerte på de andre, ellers gir det falske forhåpninger til de andre. 

Anonymkode: 4dc7d...102

Det er ikke slik verden fungerer.

Anonymkode: 1dcc3...9c0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ok men du merker dem jo fordi du vil kjøpe de. Og når man da velger en annen enn de andre jakkene er det bare fair å fjerne hjerte på de andre, ellers gir det falske forhåpninger til de andre. 

Jeg merker ofte annonsen for inspirasjon, om jeg evt. kan finne noe lignede til en billigere pris. Altfor mange som overpriser og krever 15.000 kr for en brukt sofa med mange kloremerker, flekker osv og som ble kjøpt for 7 år siden...

Anonymkode: 0f8ac...9e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.1.2023 den 9.14):

Vippestol er vel vippestol uavhengig av om den er dyr eller billig. Jeg skjønner nok ikke helt vitsen med å kjøpe en dyr, og i alle fall ikke brukt. Vogn f.eks. skjønner jeg mer at må være i god kvalitet. Hvis jeg skulle prøve å selge en dyr vippestol (over 400), ville jeg nok skrevet i overskriften hva som er ekstra bra med dem. Bildet bør være i godt lys på skrå forfra. Resten av bildene bør vise nærbilde av festet, av vippeledd, av stoffet og noen oversiktsbilder. Gjerne bilde fra produsent med baby i. I teksten bør det stå litt om funksjoner, antall kg, kan man vaske stoffet, hvordan syntes du den vippet og satt baby godt i den? Skryt litt av den. Hvor mange barn har brukt den? Fungerer den som ny? Kanskje bable litt om at barnet dessverre har vokst ut av den, men den er jo så fin enda og bør få følge mange flere barn for å spare miljøet... Og kanskje litt under halv pris er nok for noe slikt.

Anonymkode: 6f632...7e9

Nei vippestol er ikke vippestol, stpr forskjell på de

Anonymkode: caf83...090

Skrevet

Irriterer meg faktisk over de som ikke skriver mål på f.eks vesker i annonsene. Noen vesker selges i flere størrelser og man ser ikke automatisk hvilken det er. Samme med klokker. For meg betyr størrelsen ganske mye. Synes det er sløvt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg har aldri merket noe med hjerte fordi jeg vil kjøpe 😅

Anonymkode: 418d0...8f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...