AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Del Skrevet 22. januar 2023 Jeg skulle hengt opp noe på vegg på bad og kjøpte selvklebende krok for 1,3 kg. Denne datt ned med litt vekt på. Mulig jeg må ha noe som tåler høyere vekt. Kanskje 2 kg er nok. Tips? Anonymkode: 6d91d...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 22. januar 2023 #2 Del Skrevet 22. januar 2023 Tenker du krok for å henge bilde/hylle e.l på eller krok til å feks henge et håndkle på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 22. januar 2023 #3 Del Skrevet 22. januar 2023 Husket du å rengjøre veggen med noe fettløselig først og sprit etterpå? Ellers pleier Superfix og Xtremfix å gjøre susen. Med det limet kan du feste det meste, såfremt underlaget er rent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #4 Del Skrevet 22. januar 2023 Luckiness skrev (2 timer siden): Tenker du krok for å henge bilde/hylle e.l på eller krok til å feks henge et håndkle på? Skal henge opp en slik oppbevaring som i linken. https://jysk.no/baderom/baderomsutstyr/dusjoppbevaring/hengeoppbevaring-stoby-b29xh78cm-gra?gclid=EAIaIQobChMI7Zzu1O_b_AIV_P3VCh1j8QF0EAQYBCABEgJafvD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 6d91d...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #5 Del Skrevet 22. januar 2023 newman01 skrev (1 time siden): Husket du å rengjøre veggen med noe fettløselig først og sprit etterpå? Ellers pleier Superfix og Xtremfix å gjøre susen. Med det limet kan du feste det meste, såfremt underlaget er rent Ja. Anonymkode: 6d91d...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #6 Del Skrevet 22. januar 2023 Jeg har flere Tisken fra IKEA, de skal tåle 3 kg. Min erfaring er at de løsner etter en stund om de belastes med litt vekt, så jeg ville ikke hengt opp noe knuselig med dem, men til våte håndklær, treningsklær osv fungerer det fint. (Det skal sies at jeg etter hvert ikke har vært så nøye med rengjøringen før jeg fester dem (på nytt), så det kan bidra til at de løsner lettere.) Anonymkode: 98667...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #7 Del Skrevet 23. januar 2023 Rørleggerer har noe artig lim som holder det meste med tilhørende knaggrekke/dorullholder og annet knask Anonymkode: 247ad...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 23. januar 2023 #8 Del Skrevet 23. januar 2023 Jeg har brukt Tec7 til å henge opp både hyller og knagg på flis, fungerer supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå