Gå til innhold

Selvklebende krok til bad som tåler litt vekt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle hengt opp noe på vegg på bad og kjøpte selvklebende krok for 1,3 kg. Denne datt ned med litt vekt på. Mulig jeg må ha noe som tåler høyere vekt. Kanskje 2 kg er nok. Tips?

Anonymkode: 6d91d...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker du krok for å henge bilde/hylle e.l på eller krok til å feks henge et håndkle på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husket du å rengjøre veggen med noe fettløselig først og sprit etterpå? 

Ellers pleier Superfix og Xtremfix å gjøre susen. Med det limet kan du feste det meste, såfremt underlaget er rent 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luckiness skrev (2 timer siden):

Tenker du krok for å henge bilde/hylle e.l på eller krok til å feks henge et håndkle på?

Skal henge opp en slik oppbevaring som i linken.

https://jysk.no/baderom/baderomsutstyr/dusjoppbevaring/hengeoppbevaring-stoby-b29xh78cm-gra?gclid=EAIaIQobChMI7Zzu1O_b_AIV_P3VCh1j8QF0EAQYBCABEgJafvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (1 time siden):

Husket du å rengjøre veggen med noe fettløselig først og sprit etterpå? 

Ellers pleier Superfix og Xtremfix å gjøre susen. Med det limet kan du feste det meste, såfremt underlaget er rent 

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere Tisken fra IKEA, de skal tåle 3 kg. Min erfaring er at de løsner etter en stund om de belastes med litt vekt, så jeg ville ikke hengt opp noe knuselig med dem, men til våte håndklær, treningsklær osv fungerer det fint. (Det skal sies at jeg etter hvert ikke har vært så nøye med rengjøringen før jeg fester dem (på nytt), så det kan bidra til at de løsner lettere.)

Anonymkode: 98667...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rørleggerer har noe artig lim som holder det meste med tilhørende knaggrekke/dorullholder og annet knask

Anonymkode: 247ad...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...