AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 I går skjedde det igjen, og jeg innser at det begynner å bli et fenomen dette at den mest vidunderlige sex skjer når jeg egentlig er fullstendig utslitt. Det synes jeg er så merkelig at jeg gjerne vil knekke koden, og få like fantastiske opplevelser når jeg er mer opplagt. I går kveld hadde vi vært på reise i 12 timer da vi gikk til sengs, og jeg var så sliten at jeg mer eller mindre var litt borte da mannen, som lå bak meg i skje, mer kosete enn krevende "jukket" rolig mot underlivet mitt. Tankene svevde, som om jeg var halvveis i drømmeland, men kroppen responderte likevel med et veldig sug etter å ha ham inni meg. Selv om han bare var halvstiv hjalp jeg da til med å få ham inni meg med fingrene, og de rolige bevegelsene hans vedvarte inni meg. Bare halvveis våken var det som å gli inn i en erotisk drøm, der ingen tanker forstyrret at kroppen lot seg pirre ytterligere og jeg like rolig, uten bevisste tanker, beveget meg med, og følte alt så inderlig. Tanketom fysisk nytelse. Det tok ikke lang tid før jeg kom i en deilig rolig orgasme, som ikke tonet ut, men liksom bølget rolig gjennom meg konstant, med 4- 5 nye topper før han også kom, og jeg akkurat registrerte at han snorket lavt rett etter sin orgasme før jeg selv sovnet. Det er ikke slik at sex ikke er godt generelt, men disse inderlige ,rolige og vedvarende orgasmer har jeg egentlig kun opplevd i slike situasjoner, og det er så vidunderlig deilig at jeg gjerne skulle ha opplevd det oftere. Jeg tror det kommer av at jeg i slike situasjoner ikke tenker på noe som helst egentlig. Bare er fullstendig i nytelsen. Samt at mannen også beveger seg svært rolig det meste av økta. At det er en ren sanselig opplevelse, på instinkter nærmest. Er det noen som har tilsvarende opplevelser, og som har klart å finne ut hvordan man kan oppleve det samme selv om man ikke nærmest føler seg full og borte, fordi man er så sliten? Er kanskje tantrasex noe vi burde utforske? Det er rett og slett ikke så ofte jeg er sliten nok til å oppleve dette, men det er så fantastisk at jeg gjerne vil oppleve tilsvarende oftere. Anonymkode: d882f...c93 4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 Det handler vel om at du lar tankene fly til vanlig. Det er en lang vei å gå for å slippe tankekjøret. Gi meditasjon en sjanse. Anonymkode: 33325...dee 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det handler vel om at du lar tankene fly til vanlig. Det er en lang vei å gå for å slippe tankekjøret. Gi meditasjon en sjanse. Anonymkode: 33325...dee Jeg føler at jeg er veldig tilstedeværende under sex, og ikke har så tankekjør på annet, men slitensexen jeg beskriver er på et annet nivå. Helt fritt for tanker om å prestere på en måte. Bare å sanse, og at kroppen responderer på et helt primitivt sanselig nivå. Anonymkode: d882f...c93 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 Tror det er derfor jeg liker best å ha sex etter noen glass vin (bare litt beruset), gjerne når jeg er litt sliten. Blir så avslappet at resten av verden skrus av og det eneste som finnes er kroppen. Ingen forventer noe ekstra, ingen kjenner press på å prestere noe, begge bare slapper av og nyter helt stille og rolig... Mmmmmm Anonymkode: 15e45...4df 2
svartkatt Skrevet 22. januar 2023 #5 Skrevet 22. januar 2023 Du er tydeligvis mer avslappet når du er sliten.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #6 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror det er derfor jeg liker best å ha sex etter noen glass vin (bare litt beruset), gjerne når jeg er litt sliten. Blir så avslappet at resten av verden skrus av og det eneste som finnes er kroppen. Ingen forventer noe ekstra, ingen kjenner press på å prestere noe, begge bare slapper av og nyter helt stille og rolig... Mmmmmm Anonymkode: 15e45...4df Ja det er dette som tydeligvis medfører at opplevelsen blir så intens, men jeg får ikke helt samme opplevelsen etter noen glass vin. Da blir jeg mer leken og kreativ. Om et glass for mye blir jeg mer nummen, og ikke særlig interessert. Anonymkode: d882f...c93
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #7 Skrevet 22. januar 2023 svartkatt skrev (2 timer siden): Du er tydeligvis mer avslappet når du er sliten. Ja tydeligvis. 😆 Anonymkode: d882f...c93
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #8 Skrevet 23. januar 2023 Eg å fruen har litt det samme. Først må eg si vi har avtalt att vi kan gjøre hva vi vil med hverandre i sovende tilstand. Hun liker å vokne av att hun kjenner kuken mellom beina nor vi ligger i skje,så leeeenge bare ha den der. Kanskje eg sovner igjen å vokner av att hun presser litt på,så har eg bare kuk hodet lenge mot opningen hennes,hun bli da klissvåt å sovner lett på nytt,da elsker hun å våkne av att kuken plutselig glir heilt inn ho.... Da gjesper hun etter luft i første i omgang Det er beste måte å våkne på sier ho👍😄 Anonymkode: b9577...b7b 3
Blåjojo Skrevet 23. januar 2023 #9 Skrevet 23. januar 2023 Sånn type sex har vi gjerne på natta eller om morgenen. Om vi ligger i skje og han våkner og er kåt, så kan han begynne sånn på meg. Blir som regel klar på et øyeblikk da. Sånn helt rolig sex uten noen form for kommunikasjon, tempo eller stillingsendring kan være ganske magisk. Er god på å være tilstede i øyeblikket generelt, men i halvsøvne er det kun det vi holder på med der og da som gjelder. 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #10 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Eg å fruen har litt det samme. Først må eg si vi har avtalt att vi kan gjøre hva vi vil med hverandre i sovende tilstand. Hun liker å vokne av att hun kjenner kuken mellom beina nor vi ligger i skje,så leeeenge bare ha den der. Kanskje eg sovner igjen å vokner av att hun presser litt på,så har eg bare kuk hodet lenge mot opningen hennes,hun bli da klissvåt å sovner lett på nytt,da elsker hun å våkne av att kuken plutselig glir heilt inn ho.... Da gjesper hun etter luft i første i omgang Det er beste måte å våkne på sier ho👍😄 Anonymkode: b9577...b7b Ja en del av disse opplevelsene har jeg hatt i halvsøvne midt på natta, eller tidlig morgen. Vi har egentlig ikke noe avtale om noe, men merker om den andre responderer. Min kjære trenger aldri inn i meg med mindre jeg iallefall halvbevisst responderer med å legge meg bedre tilrette/støte tilbake mot ham/hjelpe ham inn. Jeg har aldri våknet av at han har trengt inn i meg allerede, så sover jeg så dypt at jeg ikke responderer har han nok bare latt være å gå videre. Skjønner at det er lurt å ha avtale på slikt, men kan ikke si at jeg noen gang har følt behov for å avtale noe. Det fungerer jo fint. Skal forsøke å koble hodet helt av ved sex ellers også innimellom. Vet ikke hvor bra det går, men verdt et forsøk. Får nok informere min mann om det, så han ikke bare opplever meg passiv og lat. 😄 Anonymkode: d882f...c93 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #11 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja en del av disse opplevelsene har jeg hatt i halvsøvne midt på natta, eller tidlig morgen. Vi har egentlig ikke noe avtale om noe, men merker om den andre responderer. Min kjære trenger aldri inn i meg med mindre jeg iallefall halvbevisst responderer med å legge meg bedre tilrette/støte tilbake mot ham/hjelpe ham inn. Jeg har aldri våknet av at han har trengt inn i meg allerede, så sover jeg så dypt at jeg ikke responderer har han nok bare latt være å gå videre. Skjønner at det er lurt å ha avtale på slikt, men kan ikke si at jeg noen gang har følt behov for å avtale noe. Det fungerer jo fint. Skal forsøke å koble hodet helt av ved sex ellers også innimellom. Vet ikke hvor bra det går, men verdt et forsøk. Får nok informere min mann om det, så han ikke bare opplever meg passiv og lat. 😄 Anonymkode: d882f...c93 Er vel bare å si noe om at du har opplevd deilig rolig sex, hvor begge bare kan ligge stille og nyte uten å oppleve behov for å "prestere" og at du syntes dette var et særs godt supplement til det vanlige. Regner med du bare får positiv respons på det. Anonymkode: 15e45...4df 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #12 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er vel bare å si noe om at du har opplevd deilig rolig sex, hvor begge bare kan ligge stille og nyte uten å oppleve behov for å "prestere" og at du syntes dette var et særs godt supplement til det vanlige. Regner med du bare får positiv respons på det. Anonymkode: 15e45...4df Ja han pleier ikke å være vrang om jeg sier noe er deilig. Spurte forøvrig ham om han føler slik slitensex som spesielt deilig også, men han føler det mer som veldig kjærlig sex. Deilig, rolig, trygt og kjærlig, og god sovemedisin også. Sex er alltid spesielt deilig sa han. Han har det med å være litt vag angående slikt. Når jeg spør hva han liker best svarer han at alt er deilig. Ikke særlig opplysende, men han klager iallefall ikke på noe. 😆 Anonymkode: d882f...c93 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #13 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 22.1.2023 den 15.45): I går skjedde det igjen, og jeg innser at det begynner å bli et fenomen dette at den mest vidunderlige sex skjer når jeg egentlig er fullstendig utslitt. Det synes jeg er så merkelig at jeg gjerne vil knekke koden, og få like fantastiske opplevelser når jeg er mer opplagt. I går kveld hadde vi vært på reise i 12 timer da vi gikk til sengs, og jeg var så sliten at jeg mer eller mindre var litt borte da mannen, som lå bak meg i skje, mer kosete enn krevende "jukket" rolig mot underlivet mitt. Tankene svevde, som om jeg var halvveis i drømmeland, men kroppen responderte likevel med et veldig sug etter å ha ham inni meg. Selv om han bare var halvstiv hjalp jeg da til med å få ham inni meg med fingrene, og de rolige bevegelsene hans vedvarte inni meg. Bare halvveis våken var det som å gli inn i en erotisk drøm, der ingen tanker forstyrret at kroppen lot seg pirre ytterligere og jeg like rolig, uten bevisste tanker, beveget meg med, og følte alt så inderlig. Tanketom fysisk nytelse. Det tok ikke lang tid før jeg kom i en deilig rolig orgasme, som ikke tonet ut, men liksom bølget rolig gjennom meg konstant, med 4- 5 nye topper før han også kom, og jeg akkurat registrerte at han snorket lavt rett etter sin orgasme før jeg selv sovnet. Det er ikke slik at sex ikke er godt generelt, men disse inderlige ,rolige og vedvarende orgasmer har jeg egentlig kun opplevd i slike situasjoner, og det er så vidunderlig deilig at jeg gjerne skulle ha opplevd det oftere. Jeg tror det kommer av at jeg i slike situasjoner ikke tenker på noe som helst egentlig. Bare er fullstendig i nytelsen. Samt at mannen også beveger seg svært rolig det meste av økta. At det er en ren sanselig opplevelse, på instinkter nærmest. Er det noen som har tilsvarende opplevelser, og som har klart å finne ut hvordan man kan oppleve det samme selv om man ikke nærmest føler seg full og borte, fordi man er så sliten? Er kanskje tantrasex noe vi burde utforske? Det er rett og slett ikke så ofte jeg er sliten nok til å oppleve dette, men det er så fantastisk at jeg gjerne vil oppleve tilsvarende oftere. Anonymkode: d882f...c93 Kom du bare via penetreing da eller? Hørtes ekstremt deilig ut Anonymkode: 0a99f...345
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #14 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kom du bare via penetreing da eller? Hørtes ekstremt deilig ut Anonymkode: 0a99f...345 Kun penetrering ja. Jeg knakk konden for å få orgasme ved kun piv for omtrent 10 år siden, og fasit på der var akkurat at han måtte roe ned, iallefall i starten av piv, men orgasmene jeg får ved så rolig sex som jeg beskriver her er i en annen klasse enn det jeg vanligvis får. Det er som en evigvarende orgasme, med flere topper, men uten at den toner helt ut mellom toppene. Veldig deilig ja. 🥰 Anonymkode: d882f...c93
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #15 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 24.1.2023 den 21.15): Kun penetrering ja. Jeg knakk konden for å få orgasme ved kun piv for omtrent 10 år siden, og fasit på der var akkurat at han måtte roe ned, iallefall i starten av piv, men orgasmene jeg får ved så rolig sex som jeg beskriver her er i en annen klasse enn det jeg vanligvis får. Det er som en evigvarende orgasme, med flere topper, men uten at den toner helt ut mellom toppene. Veldig deilig ja. 🥰 Anonymkode: d882f...c93 Det tror jeg ikke jeg får min mann med på. Selv om jeg tror det kunne fungert for meg. Anonymkode: 786f9...5ce
Trolltunge Skrevet 12. februar 2023 #16 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 9.2.2023 den 11.21): Det tror jeg ikke jeg får min mann med på. Selv om jeg tror det kunne fungert for meg. Anonymkode: 786f9...5ce Du får ham ikke med på å roe litt ned? Mannen du har et forhold til, og som liksom skal elske deg? Det høres rart ut. 1
John McClane Skrevet 12. februar 2023 #17 Skrevet 12. februar 2023 Hei Jeg har et svar som jeg tror er tilfellet for deg og dere men som du neppe vil like sånn med en gang. Poenget er, for at dere skulle klare å ha deilig sex så måtte settingen være unaturlig rolig for dere, mannen var rolig og annerledes mens du opplever det hele som mykere og deiligere enn normalt. Altså du er vant til heftigere sex som ikke gir deg det samme. I mine øyne er det dessverre din mann som ikke helt følger med i timen her. Det er mannen som er ansvarlig for hvor god sexen blir i de fleste tilfeller. Ikke så lett å skrive alt rundt det men mannen må skanne kvinnens behov, føle seg frem til om hun liker myk eller hard, intim eller åpen, sakte eller rask og hvordan han skal gi henne dette osv +++ De menn som tenker og lever slik når de utøver sex med kvinner er de mennene som får høre at de er gode elskere. Stort sett alle kvinner elsker å kjenne at mannen vet hva han gjør, tar kontroll og får henne til å tenne, føle seg trygg og nyte sexen som vokser rundt de to elskende og hun føler bare at alt han gjør er slik hun liker det og de passer bare perfekt sammen. Det var Ikke tilfeldig, men en god elsker og skikkelig Mann gav henne dette Tantra sex kan sikkert hjelpe, det vil vise mannen å være rolig og bruke andre sider for å utføre sex med henne. Sørg bare for at han får hjelp til overføre dette til hverdagen. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #18 Skrevet 12. februar 2023 Trolltunge skrev (1 time siden): Du får ham ikke med på å roe litt ned? Mannen du har et forhold til, og som liksom skal elske deg? Det høres rart ut. Joda, får han sikkert til å prøve. Men jeg tror ikke det kommer til å gi han så mye, han foretrekker nok mer tempo. Og gidder kanskje ikke å prøve til det fungerer... Jeg vet ikke alltid hva jeg selv liker en gang, så kanskje ikke lett å stole på at et forsøk fører noe sted. Anonymkode: 786f9...5ce
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #19 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 22.1.2023 den 15.45): I går skjedde det igjen, og jeg innser at det begynner å bli et fenomen dette at den mest vidunderlige sex skjer når jeg egentlig er fullstendig utslitt. Det synes jeg er så merkelig at jeg gjerne vil knekke koden, og få like fantastiske opplevelser når jeg er mer opplagt. I går kveld hadde vi vært på reise i 12 timer da vi gikk til sengs, og jeg var så sliten at jeg mer eller mindre var litt borte da mannen, som lå bak meg i skje, mer kosete enn krevende "jukket" rolig mot underlivet mitt. Tankene svevde, som om jeg var halvveis i drømmeland, men kroppen responderte likevel med et veldig sug etter å ha ham inni meg. Selv om han bare var halvstiv hjalp jeg da til med å få ham inni meg med fingrene, og de rolige bevegelsene hans vedvarte inni meg. Bare halvveis våken var det som å gli inn i en erotisk drøm, der ingen tanker forstyrret at kroppen lot seg pirre ytterligere og jeg like rolig, uten bevisste tanker, beveget meg med, og følte alt så inderlig. Tanketom fysisk nytelse. Det tok ikke lang tid før jeg kom i en deilig rolig orgasme, som ikke tonet ut, men liksom bølget rolig gjennom meg konstant, med 4- 5 nye topper før han også kom, og jeg akkurat registrerte at han snorket lavt rett etter sin orgasme før jeg selv sovnet. Det er ikke slik at sex ikke er godt generelt, men disse inderlige ,rolige og vedvarende orgasmer har jeg egentlig kun opplevd i slike situasjoner, og det er så vidunderlig deilig at jeg gjerne skulle ha opplevd det oftere. Jeg tror det kommer av at jeg i slike situasjoner ikke tenker på noe som helst egentlig. Bare er fullstendig i nytelsen. Samt at mannen også beveger seg svært rolig det meste av økta. At det er en ren sanselig opplevelse, på instinkter nærmest. Er det noen som har tilsvarende opplevelser, og som har klart å finne ut hvordan man kan oppleve det samme selv om man ikke nærmest føler seg full og borte, fordi man er så sliten? Er kanskje tantrasex noe vi burde utforske? Det er rett og slett ikke så ofte jeg er sliten nok til å oppleve dette, men det er så fantastisk at jeg gjerne vil oppleve tilsvarende oftere. Anonymkode: d882f...c93 Faktisk helt magisk!! Samme skjer støtt og stadig her - er gravid og i den værste trøtthet og utslitt fasen i første trimester og det å være halvveis borte mens mannen bare utfordrer og utforsker rolig og det eskalerer er det beste 🤪. Man slipper å anstrenge seg og alt faller naturlig, og blir til en intens sesjon 😍 Anonymkode: 36902...43e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå