Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2005 #1 Skrevet 18. desember 2005 Interessant artikkel på toppen av KG nå om et nytt glidemiddel. Har ingen erfaringer på området men er inne i en bølgedal i sengen for tiden. Noen som har prøvd dette nye "vidundermiddelet"?
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2005 #2 Skrevet 18. desember 2005 Ja ,er kjøpte det for en tid tibake. veldig deilig,ikke så veldig varmt ,men litt. men styr unna Hustler sitt glidemiddel på erotikknett med varmeefekt,snakk om kliss og ingen varme.
Gjest 2324 Skrevet 18. desember 2005 #3 Skrevet 18. desember 2005 Ja, synes det var helt greit! Jeg synes spesielt det er deilig siden, jeg synes at vanlig kaldt glidemiddel svir, på grunn av at det er kladt!
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2005 #4 Skrevet 18. desember 2005 Kjøper dere på apotek eller fås det på internett noe sted?
Laina Skrevet 19. desember 2005 #6 Skrevet 19. desember 2005 Kjøpt på apoteket før jeg så noen reklamer, faktisk. Og plutselig står det skrevet om det overalt. Fungerer helt greit, det. Ikke det helt store kicket, men bedre enn vanlig glidemiddel...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå