AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Del Skrevet 22. januar 2023 Hei! Jeg skal ha oppkjøring om et par dager, og lurer på hvilke sikkerhetsspørsmål som kan dukke opp? Jeg vet at det kan være mye forskjellig, men det meste hjelper 🙈 Anonymkode: 37108...dbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #2 Del Skrevet 23. januar 2023 Jeg fikk at jeg skulle finne hvor mye vekt bilen kunne ta, og hva tallene på bildekkene betød. Anonymkode: 83864...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #3 Del Skrevet 23. januar 2023 Er noen år siden, men var noe ala «hvorfor skal man ikke kjøre med tåkelys når det ikke er tåke» eller noe sånt. Anonymkode: 68911...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 24. januar 2023 #4 Del Skrevet 24. januar 2023 Har du ikke fått en liste fra trafikklæreren din? Hvis du googler "sikkerhetskontroll klasse B" får du opp alle. Teoritentamen har en egen greie. Sist jeg hadde en oppkjøring fikk jeg: "Legg på kjettinger", men det er vel ikke relevant for bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 24. januar 2023 #5 Del Skrevet 24. januar 2023 Husker ikke mener det var tekniske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 24. januar 2023 #6 Del Skrevet 24. januar 2023 Kan være greit å være obs på at hvis du kjører elbil liker de å spørre om rekkevidde. Spørsmål om reservedekk er også vanskelig for mange. Husk at du ikke får noe hjelp fra sensor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå