AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Hører så ofte om venniner som dater eldre menn, de er nærmere 40. Og de selv er i midten av 20-årene, det blir en eller 2 dates. Tilslutt så avviser vennina mi den fyren på en høflig måte, pga fyren er for frempå eller vil ha sex så fort som mulig. Men fyren begynner å overreagere og komme med stygge ord rettet mot hun. Og blir truende på melding, bla melding som følgende: "du er uansett uerfaren, og ikke tro du er så pen egentlig". Hvorfor blir de sånn?🙃de var jo aldri sammen. Og heller ikke hatt sex enda.... men en voksen mann burde jo være litt mere moden Anonymkode: 98a22...69d 2
svartkatt Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 Hvem vet.. virker som noen tror at man vet man vil ha dem når vi svarer eller tar kontakt.. Det er vel ofte sånn den motsatte veien. De skjønner ikke at noen av oss ikke vet før vi har begynt å snakke.
klarinetta Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hører så ofte om venniner som dater eldre menn, de er nærmere 40. Og de selv er i midten av 20-årene, det blir en eller 2 dates. Tilslutt så avviser vennina mi den fyren på en høflig måte, pga fyren er for frempå eller vil ha sex så fort som mulig. Men fyren begynner å overreagere og komme med stygge ord rettet mot hun. Og blir truende på melding, bla melding som følgende: "du er uansett uerfaren, og ikke tro du er så pen egentlig". Hvorfor blir de sånn?🙃de var jo aldri sammen. Og heller ikke hatt sex enda.... men en voksen mann burde jo være litt mere moden Anonymkode: 98a22...69d Er vel derfor de velger såpass unge jenter da, de har ikke modnet så veldig i hodet. 18 2
Arild37 Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 Mennesker generelt er dårlig på avvisning, uansett alder, livserfaring endrer lite på det 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #5 Skrevet 22. januar 2023 Sånn er furtne mannfolk i alle aldre. Tåler ikke å bli avvist Anonymkode: ecba9...851 1 6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #6 Skrevet 22. januar 2023 Menn i den alderen som går etter såpass mye yngre jenter mangler allerede respekt for kvinner. De går ned i alder fordi de vil ha en naiv jente som ikke tør å stå opp for seg selv slik jevnaldrende damer gjør, og de tåler det ikke når også den yngre jenta setter grenser. Det at menn i 40 årene går etter jenter i 20 årene er et stort rødt flagg i seg selv og ut fra det så skjønner mak at det er noe galt med fyren (40 år gamle menn her inne nå kommer til å protestere men det er sant) Bare å holde seg unna de! Anonymkode: 8a7ba...bf4 11 10
Gjest Raptuss Skrevet 22. januar 2023 #7 Skrevet 22. januar 2023 Jeg tror det er fordi de innser at det ikke blir noe mer og da tillater de seg og slippe ut frustrasjonen sin på personen som avviser de. For alle broer er likevel brent. Jeg tror det er en måte å trøste seg selv på når de blir avvist.
Mt3 Skrevet 22. januar 2023 #8 Skrevet 22. januar 2023 Kanskje fordi menn på ca 40år som vet å oppføre seg allerede er i ett forhold og ikke ser etter jenter på 20. Kanskje fordi de ikke takler å bli avvist og må legge skylden over på jenta for sitt eget ego sin del. 4 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #9 Skrevet 22. januar 2023 Dette er typiske menn med skikkelig dårlige kvaliteter som selv om det hadde blitt et forhold ville sviktet dame og evt barn på mange grove måter etterhvert. De er samfunnets store søppeldynge av menn som finner på unnskyldninger for å ødelegge særlig kvinner på så mange måter de bare kan. Ikke bli overrasket om flere av de faktisk har begått voldtekter i alle år og ingen har anmeldt de fordi de har skremt livsskiten ut av ofrene eller psyket de ned til å tro at ingen vil tro på dem. Dramatisk? Ja, men dessverre veldig sant. Spør krisesentrene. Anonymkode: 88e96...61a 4 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #10 Skrevet 22. januar 2023 De modne godt voksne mennene går som regel ikke etter ei på 22. Anonymkode: 6d883...1d6 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #11 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hører så ofte om venniner som dater eldre menn, de er nærmere 40. Og de selv er i midten av 20-årene, det blir en eller 2 dates. Tilslutt så avviser vennina mi den fyren på en høflig måte, pga fyren er for frempå eller vil ha sex så fort som mulig. Men fyren begynner å overreagere og komme med stygge ord rettet mot hun. Og blir truende på melding, bla melding som følgende: "du er uansett uerfaren, og ikke tro du er så pen egentlig". Hvorfor blir de sånn?🙃de var jo aldri sammen. Og heller ikke hatt sex enda.... men en voksen mann burde jo være litt mere moden Anonymkode: 98a22...69d Det er vel en klassisk versjon av at de ikke unner andre noe glede. Misunnelige, bitre, osv. Veldig små mennesker som egentlig ikke evner å fungere i et samfunn. Anonymkode: 27d77...4ac
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #12 Skrevet 22. januar 2023 Raptuss skrev (1 time siden): Jeg tror det er fordi de innser at det ikke blir noe mer og da tillater de seg og slippe ut frustrasjonen sin på personen som avviser de. For alle broer er likevel brent. Jeg tror det er en måte å trøste seg selv på når de blir avvist. Ja, akkurat som at jeg ringte norsk tipping i går og skjelte dem ut for at jeg ikke vant noen ting. Ble så skuffet og trengte trøst. Anonymkode: 27d77...4ac 5 1 1
Andro Skrevet 22. januar 2023 #13 Skrevet 22. januar 2023 Jeg er i femtiårene, og opplever det samme fra menn som prøver seg. De kontakter meg, og spør om en date, og når jeg svarer nei blir de rablende gale. Det er kanskje noe med menn som kontakter ukjente damer, at de tror det er som å gå på butikken og forsyne seg. 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #14 Skrevet 22. januar 2023 Dette gjelder gutter/menn i alle aldre, en del tåler ikke å bli avvist, selv om det er gjort på en fin måte. Selv opplevd å bli kalt både feit og hore av menn fordi jeg sa nei 🤷🏻♀️ Anonymkode: bee35...0de 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #15 Skrevet 22. januar 2023 Andro skrev (Akkurat nå): Jeg er i femtiårene, og opplever det samme fra menn som prøver seg. De kontakter meg, og spør om en date, og når jeg svarer nei blir de rablende gale. Det er kanskje noe med menn som kontakter ukjente damer, at de tror det er som å gå på butikken og forsyne seg. Er de slemme eller er de bare veldig dumme? Anonymkode: 27d77...4ac
Gjest Raptuss Skrevet 22. januar 2023 #16 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, akkurat som at jeg ringte norsk tipping i går og skjelte dem ut for at jeg ikke vant noen ting. Ble så skuffet og trengte trøst. Anonymkode: 27d77...4ac Ikke helt. Tenker det blir mer som at norsk tipping ringte deg hver gang for å si at du ikke vant. Da får du forhåpning om å vinne stort, men så er det bare tap på tap på tap. Det er vondt å bli avvist, klart de blir skuffet. Ikke at det er noen grunn til en så lite sjarmerende oppførsel.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #17 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette gjelder gutter/menn i alle aldre, en del tåler ikke å bli avvist, selv om det er gjort på en fin måte. Selv opplevd å bli kalt både feit og hore av menn fordi jeg sa nei 🤷🏻♀️ Anonymkode: bee35...0de Hva slags menn er det dere henger rundt og velger å gå på date med? 🙈Om dette skjer gjentatte ganger bør en kanskje se om det er et mønster i typen menn en møter. Dette er ikke en normal, moden respons på avvisning fra menn. Anonymkode: 7ee91...60e 1
Andro Skrevet 22. januar 2023 #18 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er de slemme eller er de bare veldig dumme? Tror dumme folk er slemmere enn andre? De kjenner meg ikke i det hele tatt, men kommer likevel med remser om at jeg skal bli gammel alene med masse katter osv. som om de vet at jeg er alene 🙄 eller skriver noe nedlatende om utseendet mitt - selv om innledningen gjerne er at de skriver at de tar kontakt fordi jeg ser bra ut. 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #19 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva slags menn er det dere henger rundt og velger å gå på date med? 🙈Om dette skjer gjentatte ganger bør en kanskje se om det er et mønster i typen menn en møter. Dette er ikke en normal, moden respons på avvisning fra menn. Anonymkode: 7ee91...60e Dette var over Tinder, kom aldri så langt som en date av en god grunn 😂 Har derfor gitt opp apper og nettsider for dating, det er virkelig ikke noe for meg. Virker som en del mister alt som heter folkeskikk og normal oppførsel når det kommer til å bli kjent over nett slik. Opplevd så mye rart at jeg syns det er rart folk greier å reprodusere seg 🙈 Eller så er jeg en magnet for rare og sære mennesker 😅 Anonymkode: bee35...0de 4 1
GrønnNellik68 Skrevet 22. januar 2023 #20 Skrevet 22. januar 2023 klarinetta skrev (2 timer siden): Er vel derfor de velger såpass unge jenter da, de har ikke modnet så veldig i hodet. Jentene og er dumme som går på dates med så mye eldre menn. Hva er poenget? At de håper på en riking? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå