AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 En kollega jeg er litt betatt av (og som jeg tror/håper) er litt betatt av meg også, tuller litt med meg og sender noen blikk i min retning. Sist vi møttes var jeg på vei inn på møterommet han allerede befant seg på. Da jeg satte meg ned lente han seg inntil veggen der han stod. Han holdt blikket mitt fast i kanskje nesten et halvt minutt.. lente hodet bakover mot veggen, var alvorlig i blikket og til slutt et svakt smil. Hva kan dette tolkes som? Anonymkode: df626...b82
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 At du hadde noe mellom tennene? Sånn helt seriøst, dette kan tolkes som hva som helst og ingen ting. Anonymkode: de719...9b1 3
feliek54 Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En kollega jeg er litt betatt av (og som jeg tror/håper) er litt betatt av meg også, tuller litt med meg og sender noen blikk i min retning. Sist vi møttes var jeg på vei inn på møterommet han allerede befant seg på. Da jeg satte meg ned lente han seg inntil veggen der han stod. Han holdt blikket mitt fast i kanskje nesten et halvt minutt.. lente hodet bakover mot veggen, var alvorlig i blikket og til slutt et svakt smil. Hva kan dette tolkes som? Anonymkode: df626...b82 Jeg tror han ønsker mer kontakt med deg men ikke godt å vite om han bare vil ha kos eller et forhold
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En kollega jeg er litt betatt av (og som jeg tror/håper) er litt betatt av meg også, tuller litt med meg og sender noen blikk i min retning. Sist vi møttes var jeg på vei inn på møterommet han allerede befant seg på. Da jeg satte meg ned lente han seg inntil veggen der han stod. Han holdt blikket mitt fast i kanskje nesten et halvt minutt.. lente hodet bakover mot veggen, var alvorlig i blikket og til slutt et svakt smil. Hva kan dette tolkes som? Anonymkode: df626...b82 Hæ? Atte hva? Dette er på ingen måte noe som kan tolkes i noen som helst retning. Anonymkode: 4ecd5...e74 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #6 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Go for it. Anonymkode: d468f...d9c (Men vær forberedt på å drite deg ut..) Anonymkode: 43cff...901
Maestro Skrevet 23. januar 2023 #7 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): (Men vær forberedt på å drite deg ut..) Anonymkode: 43cff...901 Man går inn med potensiell fare for det ja, som en innsats.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå