Gå til innhold

Når kvinne på 47 kun har hatt sex med mannen sin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

og deretter blir singel og er på sjekker’n. Ville du som mann syntes det var rart/turnoff at hun kun hadde erfaring med en mann?

Anonymkode: ddb59...699

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hadde bare vært positivt

• Liker 4
Skrevet

Hadde stusset på det om hun hadde vært singel hele livet, men har man delt livet med en mann, så er vel ikke det rart, har vel en del erfaring uansett da, selv om erfaringen ikke er med flere 

Anonymkode: 651f8...5d4

• Liker 1
Skrevet

Ta det helt med ro. Kvinner ser fort hvem av oss de ønsker å gå til sengs med. Menn som har pult rundt er visstnok turn off for dem. 

Anonymkode: 9338d...f42

Skrevet

Ikke noe problem. Jeg tror ikke det sier så mye om deg. Det er litt tilfeldig om folk havner i langvarig forhold tidlig i livet eller ikke.

Det å ha én partner er ikke akkurat det samme som å være uerfaren. Man kan teste ut mye med én partner. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

og deretter blir singel og er på sjekker’n. Ville du som mann syntes det var rart/turnoff at hun kun hadde erfaring med en mann?

Anonymkode: ddb59...699

nei det er det ikke. heller positivt. og du kan finne ut sex med den nye. for sex blir ofte bedre med tiden

• Liker 1
Skrevet

Betyr vel ingenting. Det syns da ikke på deg. Er dette noe du tenker å fortelle til en du skal ha sex med??

• Liker 1
Skrevet

Har vel ingenting å si det.

Med en ny partner må man jo uansett, kommunisere og finne ut hva du og den nye liker osv.
Da er det vel av liten eller ingen betydnig hvor mange man har erfaring med.
Jeg tenker det hadde vært positivt, viser at du er trofast og holder deg til din partner.

• Liker 2
Skrevet

Hadde stusset litt på dama generelt, men det er vel ingen grunn til å tro at hun er mindre erfaren enn single som må jakte nytt bytt på byen hver helg. I forhold har jeg sex 3-4 ganger i uka, tall jeg bare kunme drømme om som singel. Eneste negative kan jo være at hun har grodd fast i rutinesexen med kun én mann. Positive er at hun kan være gira på å prøve nye ting.

Anonymkode: b4927...b13

Skrevet

Neeiii, det måtte da vert positivt.

• Liker 1
Skrevet

Kun positivt. Det verste er trampsa på 40+ som går på byen og ligger rundt 

Anonymkode: 98ebd...bb3

Skrevet

Hverken rart eller turnoff så lenge hun ikke ble sammen med mannen svært sent da.

Det er mye å prøve innen sex og det kan en fint gjøre om en er to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...