Gå til innhold

Intervju om barna hos barnevernstjenesten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er dypt inne i en høykonflikt med mitt barns far, barnet viser tydelig både hjemme og på skolen at dette påvirker henne veldig negativt, og vi mottar frivillig hjelpetiltak fra barnevernstjenesten. Lang historie kort. 

Vi skal nå bli «intervjuet» av barnevernstjenesten om barnet og dette skal også filmes, for at de skal «score» når det gjelder vår relasjon til barnet så vidt jeg skjønner. Intervjuet heter working model of the child, og handler da om alt fra graviditet til dagens situasjon og hvordan vi ser for oss barnet i fremtiden. 

noen som har gjort dette, eller kjenner til det som vil dele noen tanker rundt det? Gruer meg, og synes det å bli filmet høres så ugreit ut. 

Anonymkode: a6019...7d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går fint an å gjøre Working Model of the Child uten filming, så det kan du jo bare takke nei til om du er ubekvem eller ikke føler at du får det godt begrunnet.

Det er ellers ikke noe skummelt. Spørsmål om barnets utvikling, ditt forhold til barnet, hva som gir deg glede i å være forelder, bekymringer du har for barnet osv.

Anonymkode: 4360b...89a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Venninnen min har gjort noe av det samme, bare de filmet mor og barn i interaksjon for å observere relasjonen, og om barnet er trygt osv. Gikk veldig fint for dem og BV hadde ingenting å bekymre seg for, eller si noe på.

Anonymkode: 4a96a...cd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...