Gå til innhold

Dere med krevende babyer - når roet de seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ble babyen mer tolerant og rolig? Har en gutt på 4mnd som knapt tåler å gå ut av huset. Elendig søvn som for all del ikke må bli avbrutt, da er hele dagen og påfølgende natt helt grusomme. Skriker mye og godtar hverken bilstol eller kollektivtransport (med mindre han sover i vogna). Setter vi han i bilstol er det skrik fra ende til annen, alltid vært slik. Samme om han våkner i vogna. Forsøkt bæresjal, men det holder bare en kort periode. Føler meg så isolert når jeg ikke kan ta han med på besøk, barseltreff, etc… 

Anonymkode: 491e5...863

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, bare at hun ikke sov i vogn heller. Begynte æ bli bedre ved 6 måneder her, og når babyen var 7 måneder begynte det å være gøy å ha baby. 

Anonymkode: 56ed2...788

Skrevet

Har også hatt en krevende baby. Ble litt bedre da han ble 6.måneder, fikk to ok uker da (nettene var fremdeles veldig slitsomme), men nå er han tilbake til sitt vante dårlige humør (nærmer seg 7 mnd). Har enda ikke opplevd gleden ved å ha barn 😔

Anonymkode: ba408...e0c

• Hjerte 1
Skrevet

1 år ca😅🥹

Anonymkode: d40be...f4d

Skrevet

Våkning i vognen ble bedre da vi gikk over til sitte-delen, og kunne sette ham opp når han våknet. Da var han nesten 9 mnd... Før det var det et helsikke om han våknet i vognen. 

Men merker at ene barnet, som var high need baby, også er langt mer krevende og "High maintenance" nå når han er fem, enn andre barnet, som var en "normal" baby. Som i at han er rævva på å leke aleine, krever veldig mye oppmerksomhet og nærhet, osv. 

Anonymkode: a531c...736

Skrevet

Synes det er slit ennå, min er 4 år nå. 

Anonymkode: 77a18...b4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...