Gå til innhold

Han sa jeg var trang- er det en bra ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Flere gutter jeg har vært med sier jeg er trang. Lurer på om de mener at det er en bra eller dårlig ting?

Anonymkode: e6a5d...418

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bra. så lenge det ikke er såppas at det gjør sexen vanskelig. Langt ifra alle er det, så vær glad du🙂

Anonymkode: f59ed...8f9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er bra. så lenge det ikke er såppas at det gjør sexen vanskelig. Langt ifra alle er det, så vær glad du🙂

Nei sexen er veldig bra😊 TS

• Liker 1
Skrevet

Det tenker jeg du skal se på som bra. Det øker følsomheten. Det er jo også derfor mange menn ønsker analsex, fordi det gjerne er trangere der. Det kan bli for trangt også. Jeg har fått rift i strengen et par ganger fordi det har vært for trangt, og DET er ikke godt.

Anonymkode: 36fe7...8c6

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er ikke en bra ting at de kommenterer kroppen din på en slik måte. Du skriver her inne fordi dette har fått deg til å tvile på egen kropp, det er absolutt ikke bra!!

Anonymkode: 30ac2...b34

• Nyttig 5
Skrevet

Det kommer an på. Jeg er og trang. Såpass at sex er vanskelig og et par menn har røket strengen, og jeg sprekker og blør. 

Anonymkode: e10b7...376

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei, det er ikke en bra ting at de kommenterer kroppen din på en slik måte. Du skriver her inne fordi dette har fått deg til å tvile på egen kropp, det er absolutt ikke bra!!

Ikke greit å kommentere kroppen slik, men det var tross alt en positiv kommentar. Når det først er så galt, så er det likevel så godt som dårlig kan være.

Anonymkode: 36fe7...8c6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jadda du, å få komplimenter på kroppen sin er kanskje det aller verste et menneske kan oppleve! Rart det ikke er med i Geneva-konvensjonene egentlig..

Anonymkode: 9b064...649

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er da måte på hvordan man skal overanalysere ting. Dette ble garantert sagt som et kompliment fordi han likte det. Skal et hvert kompliment om kropp få en til å tvile på kroppen sin? Da er man ikke klar for noe forhold

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. Flere gutter jeg har vært med sier jeg er trang. Lurer på om de mener at det er en bra eller dårlig ting?

Hvis du er trang så klemmer det bedre på kuken og er deiligere for mannen  men lit ulempe at ofte kommer han tidligere og så fort at du ikke blir tilfredsstilt før han kommer

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det kommer an på. Jeg er og trang. Såpass at sex er vanskelig og et par menn har røket strengen, og jeg sprekker og blør. 

Anonymkode: e10b7...376

Det har ikke skjedd til meg. Huff høres ikke godt ut. Når jeg har hatt sex sier de bare at jeg er trang. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er da måte på hvordan man skal overanalysere ting. Dette ble garantert sagt som et kompliment fordi han likte det. Skal et hvert kompliment om kropp få en til å tvile på kroppen sin? Da er man ikke klar for noe forhold

Takk for svar! Sant det. Skrev ikke innlegget her fordi jeg tvilte på kroppen min,  men lurte bare på om det var en positivt eller negativ ting. Godt å høre det er positivt :) ts

• Liker 1
Skrevet
feliek54 skrev (2 timer siden):

Hvis du er trang så klemmer det bedre på kuken og er deiligere for mannen  men lit ulempe at ofte kommer han tidligere og så fort at du ikke blir tilfredsstilt før han kommer

Tusen takk for svar :) ts

• Nyttig 1
Skrevet

Trang er optimalt for både hann og henne.

Anonymkode: 87651...57d

• Liker 1
Skrevet

Kan bety bra og dårlig. En vil som regel ha noe som er passe trangt slik en kjenner en er inni noe og det stimulerer godt, men ikke for trangt. Høres ut som du er litt vel trang om så mange kommenterer det. Men penisene kommer i forskjellige størrelser de også, en litt mindre penis passer nok for deg, folk med stor penis kan syntes det er ubehagelig.

Anonymkode: adcae...0d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan bety bra og dårlig. En vil som regel ha noe som er passe trangt slik en kjenner en er inni noe og det stimulerer godt, men ikke for trangt. Høres ut som du er litt vel trang om så mange kommenterer det. Men penisene kommer i forskjellige størrelser de også, en litt mindre penis passer nok for deg, folk med stor penis kan syntes det er ubehagelig.

Anonymkode: adcae...0d1

Ja de jeg har vært med har ganske stort utstyr så kan være derfor. Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...