AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Er gift. Vært det i 18 år. I utgangspunktet snill mann som jobber kjempe mye, elsker barna sine og og ønsker meg alt godt. Vi har hatt noen store skjær i sjøen der han har vært fysisk mot meg er par andledninger ved inntak av alkohol. Dette skjedde da under lockdown corona, han mistet jobben, hadde bare nattevakter og gikk på et vanskelig studie. Ikke for å unnskylde han, men jeg tror ikke vi havner der igjen men jeg har sett en side av han som jeg hater og er livredd.Han har tydelig lært av det, og begrenser seg mer nå, men ikke så mye at jeg er helt trygg. Men vi har snakket mye om det og jeg vet han angrer. Men likefullt gikk jeg i en lang tid og næret et intenst hat mot han. Og nå driter jeg i han tror jeg. Men siden vi har tre barn så er det så jævlig komplisert. Jeg har nå selv begynt å feste litt med jobben og drukket litt vin for første gang siden vi fikk barn. Nå er de 12, 9 og 8. Jeg hadde det helt super gøy. Jeg oppdager nå at jeg er veldig godt likt og jeg elsker den følelsen av oppmerksomhet fra menn. Den siste uken har to menn hintet til at de kunne tenke seg å være alene med med på restaurant eller noe. Jeg avviser selvfølgelig, og sier at det ikke passer seg. Men han ene klarer jeg nesten ikke holde med unna og jeg må innrømme at jeg legger bittelitt opp til det. Også tenker jeg at min mann bare fortjener det. Anonymkode: 407b9...6b9
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 Kanskje på tide å skille seg? Anonymkode: 6980a...a1d 8 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 Ta ut skilsmisse og flytt. Du kan ikke leve med en som har utsatt deg for fysisk vold og nå leve med psykisk vold og usikkerhet resten av livet. Og husk, dine barn er også utsatt for denne volden. Anonymkode: b1ff8...f27 5 1 1
Motelvibes Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 Du vet innerst inne at du fortjener bedre enn en voldelig mann, latent eller ikke, vold er vold. 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #5 Skrevet 22. januar 2023 Les om latent vold. Men hvis du vil være i dette forholdet, så investerer du i DETTE forholdet! Hvis du synes han fortjener at du har fokus på andre menn, så er det på tide å gjøre det slutt. Da fortjener dere ikke å være sammen. Anonymkode: ac79c...ec6 4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #6 Skrevet 22. januar 2023 Jeg vet nok at det er det riktige å gjøre, men er så sykt vanskelig. Vi har akkurat kjøpt rekkehus, begge ferdig utdannet og nå stabil og god økonomi. Og hva om jeg ender opp alene likevel. Fattig, skilt og med tre barn. Og at jeg misforstår alle signaler og egentlig er en uattraktiv dame på 38 Anonymkode: 407b9...6b9
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #7 Skrevet 22. januar 2023 Så søt historie. Gjør den enda søtere med å ha deg med begge disse kollegaene på si. Gjerne samtidig. Det er nok også det beste for barna at mor har det bra, så du skal ikke føle på noen dårlig samvittighet å reke rundt, feste og knulle med kollegaer. Ikke glem at barn ser når mor ikke har det bra, og når mor ikke har det bra så har ikke barna det bra heller. Anonymkode: c9029...923 2
Kaneel Skrevet 22. januar 2023 #8 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vet nok at det er det riktige å gjøre, men er så sykt vanskelig. Vi har akkurat kjøpt rekkehus, begge ferdig utdannet og nå stabil og god økonomi. Og hva om jeg ender opp alene likevel. Fattig, skilt og med tre barn. Og at jeg misforstår alle signaler og egentlig er en uattraktiv dame på 38 Anonymkode: 407b9...6b9 Sjansen er stor for du ender opp alene om du går fra han, men er det egentlig så ille om du blir alene om du likevel er livredd mannen din da? 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #9 Skrevet 22. januar 2023 Det siste du skal gjøre nå er å gå på restaurant og så videre med andre menn. Det tror jeg kan bli farlig for deg. Anonymkode: 110ef...1b0 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #10 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så søt historie. Gjør den enda søtere med å ha deg med begge disse kollegaene på si. Gjerne samtidig. Det er nok også det beste for barna at mor har det bra, så du skal ikke føle på noen dårlig samvittighet å reke rundt, feste og knulle med kollegaer. Ikke glem at barn ser når mor ikke har det bra, og når mor ikke har det bra så har ikke barna det bra heller. Anonymkode: c9029...923 Jeg ville aldri vært utro. Det vet jeg. Jeg føler meg nesten utro bare ved å gå på fest å ha snakke med andre menn. Men jeg er sykt forvirret for jeg vet at dette ikke er riktige følelse. Anonymkode: 407b9...6b9
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #11 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det siste du skal gjøre nå er å gå på restaurant og så videre med andre menn. Det tror jeg kan bli farlig for deg. Anonymkode: 110ef...1b0 Er du gal. Det hadde jeg aldri gjort. Anonymkode: 407b9...6b9
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #12 Skrevet 22. januar 2023 Vi har snakket om skilsmisse og han sier at hvis vi ikke er lykkelige så er eneste mulighet å skille seg. Men han er så perfekt på alle andre måter, men han har liksom brutt den ene grensen som er vanskelig å akseptere. Noen ganger så drømmer jeg at han er utro mot meg så jeg kan sitte med de sterkeste kortene i hendene. Anonymkode: 407b9...6b9
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #13 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noen ganger så drømmer jeg at han er utro mot meg så jeg kan sitte med de sterkeste kortene i hendene. Anonymkode: 407b9...6b9 Hvilke sterke kort er det? Anonymkode: 5e9c4...f58
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #14 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilke sterke kort er det? Anonymkode: 5e9c4...f58 At jeg vil beholde rekkehuset og at han må finne seg et annet sted å bo. Jeg tror om han hadde vært utro så ville han fått så dårlig samvittighet at han hadde gjort alt han kunne for meg for å rette opp i situasjonen. Da kunne jeg lagt føringene for hvordan skilsmissen ble Anonymkode: 407b9...6b9 1
ESFP Skrevet 22. januar 2023 #15 Skrevet 22. januar 2023 Du må finne ut av hva du ønsker i livet. Det er uakseptabelt at partneren din er fysisk mot deg. Du må da enten gå fra ham eller så må dere få hjelp til å komme gjennom dette slik at du kan være trygg og komme over sinnet du har mot ham. Det finnes tilbud som ATV- alternativ til vold. Hvis du går fra ham må du håndtere et brudd og ha fokus på at det skal være best mulig for alle. At du begynner å drømme om å gå på date med andre menn eller tenke på om du er attraktiv er skumle tanker. Det dummeste du gjør er å bryte opp ekteskapet og tro at en annen mann kan gjøre livet ditt magisk.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #16 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): At jeg vil beholde rekkehuset og at han må finne seg et annet sted å bo. Anonymkode: 407b9...6b9 Hvorfor skal det skje hvis han er utro? Har du råd til å sitte på huset? Anonymkode: 5e9c4...f58
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #17 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor skal det skje hvis han er utro? Har du råd til å sitte på huset? Anonymkode: 5e9c4...f58 Det er ønsketenkning bare. Hadde jeg visst at jeg fikk beholde huset hadde jeg faktisk skilt meg på flekken Anonymkode: 407b9...6b9
Chantielle Skrevet 22. januar 2023 #18 Skrevet 22. januar 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Mvh Chantielle mod.
Anbefalte innlegg