AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Skal ha linduk, naturfarger ispedd grønt. Det er så mange nydelige snittblomster, men det blir fort veldig feminint synes jeg. Noen tips til deiorasjon/blomster som er mer maskuline? Anonymkode: e04be...336
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 Vi bestilte blå nelliker, jeg tror bare blomsterbutikken setter hvite blomster i blåfarget vann, så trekkes fargen opp helt til kronbladene etterhvert. Vi hadde enkeltblomster i massevis av små miniflasker, så ikke buketter. Anonymkode: fc408...bc3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #3 Skrevet 26. januar 2023 Jeg kjøpte buketter som jeg satte sammen i små og store vaser. Syns det ble røft men samtidig fint, ikke for feminint. Bukettene bestod av pengeurt, tistler, astrantia (litt mer maskulin enn feks brudeslør) og ruscus (holder seg mye finere enn eucalyptus). Synes tistler og astrantia virkelig gjorde seg fint i de bukettene. Anonymkode: 63237...935
Vera Skrevet 26. januar 2023 #4 Skrevet 26. januar 2023 Jeg er enig med deg - snittblomster blir litt mer feminint. Vi hadde «Pletter i luften» på hvert bord (I sort blomsterpotte, med en ballong på pinne med svart tversoversløyfe som stakk opp av planten)
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #5 Skrevet 26. januar 2023 Vi hadde pletter i luften som bordpynt, liggende på lys linduk og mange småvaser med margeritter. Litt røft og veldig stilig. Ikke så glad i blått. Anonymkode: 5caaf...5fb
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #6 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 22.1.2023 den 12.27): Skal ha linduk, naturfarger ispedd grønt. Det er så mange nydelige snittblomster, men det blir fort veldig feminint synes jeg. Noen tips til deiorasjon/blomster som er mer maskuline? Anonymkode: e04be...336 Vi hadde solsikke, eucalyptus og brudeslør som blomster dekorasjon. Jeg synes det var litt mer maskulint og mindre feminint enn noe annet. Anonymkode: 447e7...91e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #7 Skrevet 9. februar 2023 Sønnen min valgte seg fargene grønn og oransje så her ble det buketter i de fargene. Anonymkode: d654b...7dd
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #8 Skrevet 9. februar 2023 Vi hadde limefarget hortensia. Ble veldig fint! Anonymkode: fbb84...5fe
Ella-2 Skrevet 9. februar 2023 #9 Skrevet 9. februar 2023 Vi hadde hortensiaer i dyp blå farge. Blomsterbutikken laget avlange dekorasjoner med hortensia + noe hvitt og grønt inne i mellom. Ble veldig fint på langbord. Man kunne også bestiller lange avskårne hortensiastilker til å sette i vaser. Vi hadde en stor høy vase med slike i på, både på gavebordet og kakebordet
Rumle Skrevet 9. februar 2023 #10 Skrevet 9. februar 2023 Flere enkle vaser med anemoner og en enkel gren eucalyptus kanskje? De er veldig vakre og står flott for seg selv i vase og.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #11 Skrevet 12. februar 2023 Masse fine tips her- tusen takk! Anonymkode: e04be...336
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #12 Skrevet 21. februar 2023 Begge guttene har hatt sort og rødt som favorittfarger, så da var det sort duk og røde roser. Jentene har hatt blå og hvit som favorittfarge, og har hatt blå hortensia og hvit duk. Valg av farge og blomster har de fått ta selv. Anonymkode: b0817...5d0
Milla29 Skrevet 22. februar 2023 #13 Skrevet 22. februar 2023 Min gutt hadde sort og hvitt som "tema"farger, og blomstene vi pyntet med til han var eaucalyptus, hvite roser og brudeslør. Det ble utrolig fint og ikke for feminint i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå