AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Del Skrevet 22. januar 2023 Pleier «festesmerter» å være noe som vedvarer eller går det over etter noe tid? Altså sånne stikkinger, og strekk liksom..? Håper det er det jeg opplever, samtidig som det er ganske ubehagelig og jeg vil at det skal gå over, haha! Er det noen som tidligere har vært gravide og som husker hvordan det var? Anonymkode: 93d99...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #2 Del Skrevet 22. januar 2023 Det kjentes ut som mensmurringer for meg, klarte ikke kjenne noen forskjell. Pleier å få det noen dager før mensen. Og murringene fortsatte etter positiv test og noen uker fremover. Men rent fysisk kjente jeg ikke forskjell på at jeg var gravid og at jeg ventet mensen. Anonymkode: 44dd6...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #3 Del Skrevet 22. januar 2023 Man kjenner ikke at egget fester seg. Festesmerter er ikke en reell ting. Anonymkode: e6bc8...f2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå