Gå til innhold

Orker ikke en baby til. Mannen er lat og irriterte meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et barn fra før, han er flink i perioder. Men nå som jeg er gravid igjen (han som ville ha) så blir jeg så usikker, alt nå sover han lenge om morgen og virker ikke å bry seg i det hele tatt om at jeg skal få hvile osv. Vi er på ferie nå og jeg er stuptrøtt, han ligger selv og sover fordi han var oppe halve natten av egen vilje.

Vi har ligg problemer i forholdet opp og ned men nå føler jeg virkelig jeg vil bare ta abort. Er i uke 10.... Orker bare ikke en unge til...

Anonymkode: b49d6...332

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en sånn mann. Etter mange runder med krangling og at jeg nesten gikk, så tok han seg kraftig sammen, selv om han fortsatt har dager hvor han bare stikker fra alt ansvar. Jeg ønsket meg egentlig 2-3 barn, men har skjønt at det ikke kan bli flere. Alternativt kunne jeg gått fra mannen for å finne en annen mann å få barn med, men det ville jo ikke vært det beste for barnet jeg allerede har.

Så jeg skjønner tankene dine. Vet ikke helt hva jeg ville gjort selv hvis jeg allerede var gravid. Kanskje du bør kontakte helsepersonell raskt for å få noen å snakke med? 

Anonymkode: d16b8...ed3

Skrevet

Jeg er i helt lik situasjon, tilogmed akkurat like langt på veg som deg(10+2) :fnise:

Jeg har bare bestemt meg mentalt for at jeg blir alene mor, og forventer absolutt ingenting av samboer. Om han ikke bidrar mer snart, så går jeg. Han vet akkurat hvor flisa ligger, så er opptil han om han ønsker familien sin eller ikke.

Jeg personlig klarer ikke tanken på å fjerne barnet mitt sitt søsken, men jeg kan forstå at en annen kanskje hadde tatt abort.

Anonymkode: 04049...d0f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...