Gå til innhold

IKEA "metallknottdingser" til hylleplater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et garderobeskap med noen løse hylleplater som jeg vil ta i bruk, men mangler de "metallknottdingsene" som man skal sette inn i sideveggene, og som hylleplatene ligger nedpå. IKEA omtaler de som "hyllestøtter" men jeg finner ingenting om jeg søker på det.

image.png.1fbf86e963a487e5012fce6df7e513e9.png

Noen som har en ide om artikkelnummer, hva de egentlig heter, og om IKEA selger de løst? Det eneste jeg vet, er at de ikke heter "metallknottdingser"

Anonymkode: 83fba...0da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg hadde behov for slike så kjøpte jeg på coop byggmix

• Liker 1
Skrevet

Andre kaller dem "hyllebærere". Fås både hos Biltema og Clas Ohlson

Anonymkode: c2191...aba

• Liker 3
Skrevet

De selger de løst hos IKEA også. Det er å finne ved servicetorget der, hvor du bl.a bestiller hjemkjøring og henger.

Anonymkode: cefdd...b3c

• Liker 1
Skrevet

Du får de gratis på IKEA i kundeservice avdelingen. Så de sist uke når jeg var der for å be om flere skruer 

Anonymkode: f64a1...ced

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.1.2023 den 10.50):

Jeg har et garderobeskap med noen løse hylleplater som jeg vil ta i bruk, men mangler de "metallknottdingsene" som man skal sette inn i sideveggene, og som hylleplatene ligger nedpå. IKEA omtaler de som "hyllestøtter" men jeg finner ingenting om jeg søker på det.

image.png.1fbf86e963a487e5012fce6df7e513e9.png

Noen som har en ide om artikkelnummer, hva de egentlig heter, og om IKEA selger de løst? Det eneste jeg vet, er at de ikke heter "metallknottdingser"

Anonymkode: 83fba...0da

På Ikea har de gått over til noen i plast, som må skrus på plass. Mye mulig du fortsatt får tak i delene. Hvis ikke hadde jeg kjøpt på Clas Ohlson eller Biltema. PS! Om de fortsatt finnes i Ikea soritmentet, kan de bestilles gratis på nett.

Anonymkode: a09f0...a34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...