AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Jeg har et garderobeskap med noen løse hylleplater som jeg vil ta i bruk, men mangler de "metallknottdingsene" som man skal sette inn i sideveggene, og som hylleplatene ligger nedpå. IKEA omtaler de som "hyllestøtter" men jeg finner ingenting om jeg søker på det. Noen som har en ide om artikkelnummer, hva de egentlig heter, og om IKEA selger de løst? Det eneste jeg vet, er at de ikke heter "metallknottdingser" Anonymkode: 83fba...0da
Krist1an Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 Sist jeg hadde behov for slike så kjøpte jeg på coop byggmix 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 Andre kaller dem "hyllebærere". Fås både hos Biltema og Clas Ohlson Anonymkode: c2191...aba 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 De selger de løst hos IKEA også. Det er å finne ved servicetorget der, hvor du bl.a bestiller hjemkjøring og henger. Anonymkode: cefdd...b3c 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #5 Skrevet 22. januar 2023 Du får de gratis på IKEA i kundeservice avdelingen. Så de sist uke når jeg var der for å be om flere skruer Anonymkode: f64a1...ced 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #6 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 22.1.2023 den 10.50): Jeg har et garderobeskap med noen løse hylleplater som jeg vil ta i bruk, men mangler de "metallknottdingsene" som man skal sette inn i sideveggene, og som hylleplatene ligger nedpå. IKEA omtaler de som "hyllestøtter" men jeg finner ingenting om jeg søker på det. Noen som har en ide om artikkelnummer, hva de egentlig heter, og om IKEA selger de løst? Det eneste jeg vet, er at de ikke heter "metallknottdingser" Anonymkode: 83fba...0da På Ikea har de gått over til noen i plast, som må skrus på plass. Mye mulig du fortsatt får tak i delene. Hvis ikke hadde jeg kjøpt på Clas Ohlson eller Biltema. PS! Om de fortsatt finnes i Ikea soritmentet, kan de bestilles gratis på nett. Anonymkode: a09f0...a34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå