AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Er det noen som har vært borte i cellegift og kan svare meg på om det er vanlig?. Jeg er ikke veldig kvalm, men har skikkelige kramper i magen. De startet et par dager etter cellegiftkuren og vil ikke gi seg. Anonymkode: b8f1e...141
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 Det er veldig mange forskjellige typer cellegift som virker på ulik måte og har ulike bivirkninger. Hvilken/hvilke typer cellegift er det du får? Du kan forresten søke opp cellegiften i kreftlex Og så tenker jeg at hvis du er bekymret bør du snakke med legevakt. Anonymkode: f58e9...b1e 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 Ja, jeg fikk det av carboplatin. Du kan forresten ringe kreftavdelingen når som helst og spørre hvis det er noe du lurer på. Anonymkode: 18f12...d2a
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg fikk det av carboplatin. Du kan forresten ringe kreftavdelingen når som helst og spørre hvis det er noe du lurer på. Anonymkode: 18f12...d2a Krefttelefonen har vel ikke åpent annet enn for akutte forverringer i helger. Jeg forsøkte å ringe før helgen, men ble stående på vent i opp mot en halvtime, så ble telefonen tatt og jeg tror de bare la den av røret for jeg hørte bare skrapelyder. Så det fungerte tydeligvis ikke. Jeg trodde dette skulle være et lavterskeltilbud som man kunne ringe døgnet rundt. Anonymkode: b8f1e...141
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #5 Skrevet 22. januar 2023 Ringte du kreftavdelingen på sykehuset ditt? Evt et telefonnummer du skal ha fått hvis noe oppstår under kreftbehandlingen din, det skal du ha fått. Evt ringer du legevakta, du skal få hjelp under kreftbehandling! Anonymkode: 19f3f...69f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå