Gå til innhold

Morgensex

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgene liker vi å ligge og kose med hverandre på morgenen. Kanskje ikke så mye kyssing pga. morgenånde. Men nærhet, stryking, etterhvert litt beføling her og der. Ofte utvikler det seg til sex. Problemet mitt er at  jeg er så fryktelig våt om morgenen. Han må stoppe og tørke flere ganger, og det går ut over følsomheten for oss begge. Flere som har det slik? 

Anonymkode: 77159...740

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde digget det om kona ville ha morgensex og var så våt. Ikke se på det som et problem men hver glad for dine drifter.

Anonymkode: 9188c...74d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

I helgene liker vi å ligge og kose med hverandre på morgenen. Kanskje ikke så mye kyssing pga. morgenånde. Men nærhet, stryking, etterhvert litt beføling her og der. Ofte utvikler det seg til sex. Problemet mitt er at  jeg er så fryktelig våt om morgenen. Han må stoppe og tørke flere ganger, og det går ut over følsomheten for oss begge. Flere som har det slik? 

Jeg har og liker sex både på kvelder og morgener  og også på dagen

• Liker 1
Skrevet

Har det sånn at jeg blir veldig våt ja.. Men mannen min digger det, så tørker aldri bort noe. Har ikke problemer med at det går ut over følsomheten heller.

• Liker 1
Skrevet

No problems...

Flere jeg har vært sammen med liker smaken av egen fittesaft og har brukt tunga i ansiktet mitt for å kose seg med egen fittesaft 

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, lsklars said:

No problems...

Flere jeg har vært sammen med liker smaken av egen fittesaft og har brukt tunga i ansiktet mitt for å kose seg med egen fittesaft 

Det leder inn på et nytt spørsmål: liker kvinner flest smaken av sin egen fittesaft?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor stoppe å tørke?

Om kona her blir vedig våt synes jeg det bare er helt topp, tørke av kan vi gjøre etterpå 😊

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.1.2023 den 14.20):

Det leder inn på et nytt spørsmål: liker kvinner flest smaken av sin egen fittesaft?

Tja, godt spørsmål

To av jentene jeg har vært sammen med har gjort det ihvertfall..

Men om det er vanlig..! Har ikke peiling 

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 915b5...296

Skrevet
On 1/22/2023 at 2:20 PM, AnonymBruker said:

Det mer relevante spørsmålet er vel om du gjør det. Gjør du det så er det bare å rocke på.

• Liker 1
Skrevet

Liker å liker. Det er opphissende vertfall, smaker greit. Enten om jeg kysser ham eller suger ham etter han har vært inni meg. 

Men morgensex på en helg er jo diiiiggg. Man har ligget inntil hverandre hele natten å vet at man ikke skal forte seg å stå opp så man bare ligger der å koser og kjæler før det blir deilig kosesex. Jeg blir supervåt uansett men ikke akkurat mindre på morran nei. Men tørke, det gjør vi ikke for han eeeelsker at det er vått. 

Anonymkode: c025e...baa

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke morgensex, føler meg ufresh og lite attraktiv da. Morgen ånde, bustete hår, sminke gnidd ut over hele ansiktet som man ikke fjernet fra kvelden før, rester av sæd fra gårsdagen i vagina som gjør at det kan lukte litt stramt der nede før en får vasket seg.  Å om det er sommer og varmt, er jeg redd for å lukte ekkelt mellom skinkene😅 Også gjerne fortsatt øm og sår i vagina fra nattens økt å det gjør vondt å bli penetrert. Og helt til slutt tissetrengt om mannen penetrerer deg før du i det hele tatt har fått gått på do om morgenen.. 

Anonymkode: b6eaf...e28

Skrevet

Bare deilig at det er vått, blir det for ille er det jo bare å tørke av slangen og fortsette. 

Anonymkode: 36adb...012

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...