Gå til innhold

Irriterer meg over oppførselen til en kompis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han lager kvalme hver gang under koselig stunder. Vi samlet oss 4 stk i går, og vi satt å pratet sammen, spiste og hørte på musikk. Når siste gjesten kom, ble det litt mye aktivitet med musikk, og aktivitet fordi alle skulle fortelle noe lættis de hadde opplevd den siste uka. Han endte opp med å ta en av de andre guttene inn på rommet, og ba han «roe» seg ned fordi han følte seg trua av han, noe han sa selv.

Dette har skjedd 4-5 ganger. Han tar inn samme gjest hver gang. Han drar han alltid bort fra vennegjengen og oppfører seg helt forkastelig. Hun siste gjesten som kom skal reise ut av landet i 6 mnd, og det var siste gangen vi tenkte å møtes før hun drar, og dette er hva han får til. 

Planen var at vi skulle ut i byen etterpå, men da ville han plutselig ikke, og det er greit. Men han endte opp med å kaste oss ut, og etter det åpnet han døren og bare «skal dere ikke si hade»?  Vi sto igjen som spørsmålstegn alle mann og skjønte ikke en dritt av hva som skjedde. Bør jeg si noe til han? Det er faktisk dårlig gjort å kreve å være midtpunktet hele tiden. For når han andre gutten ikke er tilstede så er det ikke noe problem 

Anonymkode: ab9b2...194

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 3cfff...507

• Liker 2
Skrevet

Har dere ikke snakket med han etterpå?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 3cfff...507

Jeg er 24, og han er 33, han som endte opp i praten er 32 og hun siste gjesten som kom er 26

Skrevet
svartkatt skrev (2 minutter siden):

Har dere ikke snakket med han etterpå?

Nei. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Det er samme dans hver jævla gang

Skrevet (endret)

Han merket vel at den andre mannen som var der fikk mer positiv oppmerksomhet av dere jentene og han brøt inn fordi han vil ha sex med en av dere uten at kameraten"ødelegger". Når han ikke fikk nok oppmerksomhet fra jentene gidder han ikke bli med på byen heller. Da var det ikke noe sjans for fyllesex etterpå uansett

Jeg ville nok sluttet å være med han, og defnitivt ikke tatt med jentevenner når dere skal møte han

Endret av Bieter
Skrevet

Slutt å dra dit på fest. Problem solved.

Anonymkode: 53eb5...4a6

Skrevet

Menn i 30åra som henger med damer i tidlig 20åra er som regel endten litt enkle eller bare ute etter en ting. Svært sjeldent er de kompiser med hensikt om å bare være din venn.

Anonymkode: 37121...585

• Liker 2
Skrevet

Ja såklart må du konfrontere han med det! Spør hvorfor han gjør sånn, si at det ødelegger og at han ikke kan gjøre sånn lenger om han vil være med på fest. 

Anonymkode: 247a8...af0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...