AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Har du hatt noen kleine/pirrende opplevelser som involverer svigerfamilien? Jeg har verdens beste svigerfamilie og har fra dag 1 blitt tatt veldig godt imot. En veldig åpen og inkluderende gjeng, hvor nakenhet innenfor hjemmets vegger var/er naturlig for dem. Så å komme der som en sprengkåt 17-åring, og stadig oppleve å møte svigermor på 36 og småsøstrene på 14 og 16 nakne i gangene var både en glede og en utfordring... En gang skulle vi på biltur for å hente ny hund. Kjæresten min, minste søsteren, svigermor og jeg. Det var vinter og vær og føre var forferdelig. Vi valgte å stoppe på et hotell og heller fortsette dagen etter. Problemet var at hotellet hadde bare ett rom ledig. Dobbeltseng og sovesofa. Så da endte lillesøsteren på sovesofaen og svigermor, kjæresten min og jeg i dobbeltsengen. Kjæresten min i midten. Utpå natta våknet jeg av at kjæresten min lå og runket meg. Når hun så at jeg våknet snudde hun stumpen til og tredde seg på. Det skulle heldigvis ikke mange jukkene til før jeg kom som en kanon. Et artig minne 🙂 Anonymkode: 04e07...e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå