AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Det har skjedd et par ganger med kjæresten. To kvinner som han kjenner og som jeg lurer på om han egentlig liker. Uoppfordret om den ene kvinnen sa han at hun er intens og kontrollerende. At han ikke hadde orket å være mye sammen med henne. Men hun er veldig pen og føler han ser litt ekstra på henne. Noe lignende har skjedd med en annen kvinne, også. Hun er også veldig pen og han har sagt lignende negative ting. Han er en type som kan være venner med flere kvinner. En annen ting med disse to kvinnene er at de er veldig oppmerksomhetssøkende og litt flørtete. Og kjæresten ser litt ekstra på de (spesielt da hun ene gikk i bikini). I begge tilfellene tenkte jeg de samme negative tingene som han uten at jeg sa det til han først. hva er deres erfaring med dette? Kan det være en måte å få meg til å tro at han egentlig ikke liker de? Eller at han virkelig synes de tingene, men at han fortsatt er veldig tiltrukket? Eller har en crush på dem og samtidig irritert av dem? Anonymkode: 68267...81c
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 Ikke overtenk så mye. Det er da fullt mulig (og helt vanlig) å synes noen ser bra ut uten å like dem som person? Det er også fullt mulig (og ganske vanlig) å synes noen ser bra ut uten å ha lyst til å ligge med dem! Anonymkode: 43a35...9fa 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 Kanskje han er litt tiltrukket og vil overbevise seg selv om at gresset ikke er grønnere, og/eller kanskje han ser at de fleste menn er litt tiltrukket og damene litt truet - og vil berolige deg. Anonymkode: 269d8...137 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 Du overtenker Anonymkode: d57da...69b 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #5 Skrevet 22. januar 2023 Det er flere menn jeg som kvinne, kan tenke objektivt sett er «pene», men jeg ville aldri hverken lagt med de eller hatt noe med de å gjøre likevel. Så du overtenker ja! Anonymkode: d1555...103
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #6 Skrevet 22. januar 2023 Spør han hvorfor han er så opptatt av å snakke om dem. Det skal gi et avslørende svar. Anonymkode: 45f4f...6f5 1
Romilo Skrevet 22. januar 2023 #7 Skrevet 22. januar 2023 Hadde en eks som gjorde det her, han snakka negativt helt uoppfordret om kvinner han enten hadde ligget med eller ville ligge med, så du overtenker ikke 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #8 Skrevet 22. januar 2023 Min erfaring er at da liker han de. Eksen min holdt på sånn, snakket så stygt og nedrakkende om enkelte damer uten at jeg hadde spurt om hvem de var. Det var hvis de dukket opp på Facebook f eks og jeg satt ved siden av, som om han gikk i panikk og var redd for mistanke. Den ene han var sånn om var eksen sin som det viste seg at han samtidig skrev melding til om hvordan han savnet henne, den andre var en dame han visstvar pulevenn med før meg og den tredje var en han prøvde å få pult mens han var med meg Anonymkode: afe17...66c 1
Gjest Warrior Skrevet 22. januar 2023 #9 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke overtenk så mye. Det er da fullt mulig (og helt vanlig) å synes noen ser bra ut uten å like dem som person? Det er også fullt mulig (og ganske vanlig) å synes noen ser bra ut uten å ha lyst til å ligge med dem! Anonymkode: 43a35...9fa Dette Helt normalt å synes noen er pen og ser bra ut selv om en ikke liker de ellers.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #10 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Min erfaring er at da liker han de. Eksen min holdt på sånn, snakket så stygt og nedrakkende om enkelte damer uten at jeg hadde spurt om hvem de var. Det var hvis de dukket opp på Facebook f eks og jeg satt ved siden av, som om han gikk i panikk og var redd for mistanke. Den ene han var sånn om var eksen sin som det viste seg at han samtidig skrev melding til om hvordan han savnet henne, den andre var en dame han visstvar pulevenn med før meg og den tredje var en han prøvde å få pult mens han var med meg Anonymkode: afe17...66c Dette skjedde med din mann, trist. Men det er ua ikke normen blandt menn. Jeg kan fint servere noen gloser om en pen og tåpelig dame uten at jeg vil ligge med henne. Kolleger man ikke kan unngå, og trenger å lufte ut frustrerende tanker om f. Eks. Anonymkode: 4be1e...6a9 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #11 Skrevet 22. januar 2023 Datet en som snakket stygt om ei venninne han fikk litt mer kontakt med. Han sa hun var veldig dum. De begynte date likevel...overlapping. Verste er at han sa det samme da han gikk lei hun, og ville tilbake til meg. Anonymkode: 76e0e...b39
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #12 Skrevet 22. januar 2023 Slik gjør vi kvinner av og til i alle fall. Om vi blir forelsket i en kar utenom, så kan sjalusi (fordi vi ikke kan styre han vi ble forelsket i ved et uhell) men ikke vil gå fra/ miste vår egentlige mann etc. få oss til å glippe og komme med negative kommentarer. Anonymkode: 7ff2e...718
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå