AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Vært i en relasjon med en fyr nå i litt over 1 mnd.🥹 men ting begynner å bli så ille. I starten var det mye lovebombing, jeg falt fort for han. Men nå har han begynt å bli så kontrollerende, og ikke minst ekstremt sinna. Han overreagerer over det minste ting, og jeg klarer ikke å motsi han. Bla kan han kalle meg rotte og skada under en liten diskusjon, hvis jeg motsier litt eller er uenig. Vi bor ikke sammen. Når jeg har lagt ut på minstory på snap at jeg er på vei til matbutikken kl 22.30 f.eks så har han skrevet: ute så seint?? Hva gjør du? Så sa jeg: skulle bare til matbutikken. Og da har han svart: send bevis på at du er hjemme når du kommer hjem, send selfiesnap sånn at jeg vet at du er hjemme. Han er og ekstremt sjalu. hvis jeg har vært hos ei vennine og er nå på vei hjem, og sendt snap til han, så har han svart: hvorfor sa ikke du ifra til meg at du er hos ei vennine, også kunne jeg henta deg. Så sa jeg: det behøves ikke, går fint. Men de andre gangene jeg har spurt om han kunne hente meg så har han alltid sagt til meg: er sliten etter jobb. så da sluttet jeg å spørre tilslutt. Om han foreslår en tirsdag eller onsdag å møtes og det ikke passer for meg fordi jeg sier jeg har mye å lese og det har jeg jo, så svarer han: uakseptabelt av deg, passer jo aldri. han har overreagert. Og det syns jeg også er dumt. Men liker fyren så godt, og nå som vi nesten er sammen.... jeg har sagt til han at jeg egentlig tviler på oss. Og da har han sagt: gleder meg til å få fjernet sminken din, og se hvordan du egentlig ser ut til vanlig, tror ikke du er så pen vanligvis, og du trenger å bli satt på plass fordi du ikke hører etter meg. Han er hele tiden ute etter å bryte meg ned. 🥺🥺😥 Anonymkode: 2745f...27e
Rosakatt Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 Ja du burde virkelig det, han er ikke snill med deg, å kommer ikke til å bli noen god kjereste 😔 Om jeg var deg, har jeg ikke møtt han mer, heller avsluttet på melding for sikkerheten din sin skyld, mens du er på besøk hos noen du føler deg trygg hos Trist at du har blitt behandlet sånn 😔 6
nordlending Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 Gå, vær så snill! Deg blir bare verre. Vær heller glad at han er så ille med en gang, og at du ikke har møtt han over lang tid. 7
Tingelita Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 Kjære deg! 💜 Vær så snill, vær så snill, avslutt dette nå 🙏🙏🙏 Jeg har vært i din situasjon, men jeg klarte ikke å gå da dessverre, så det endte med 1 år til hvor ting bare ble verre og verre... Ut fra hans atferd vet jeg to ting: 1. Hvis han allerede etter en måned oppfører seg sånn her, så kommer det til å bli et helvete senest i løpet av år... 2. På seg selv kjenner man andre, så han har mest sannsynlig noe på gang med 2-100 andre kvinner... 😔 Kom deg unna før det er for sent, please 🙏 Send meg gjerne PM om du vil! 5
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #5 Skrevet 22. januar 2023 Dropp han. Du er jo rett rundt svingen til fremtid på krisesenter etter 1mnd.. Anonymkode: 11097...5cb 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #6 Skrevet 22. januar 2023 Du liker ikke denne mannen, du har blitt avhengig av oppmerksomheten fra han. Så du må tenke litt på hvorfor du føler det behovet. Du er jo klar over at han er farlig. Anonymkode: ee827...387 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #7 Skrevet 22. januar 2023 Kom deg unna før du sitter i klisteret! Ta gjerne kontakt med krisesenteret om du synes det er vanskelig å gå❤️Dette kommer bare til å bli verre og verre om du ikke går. Anonymkode: da97c...776 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå