AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #1 Skrevet 21. januar 2023 Hva synes dere er verst? En mann som lyver om penger og bruker dem på andre ting en familieøkonomien eller fysisk utroskap? Anonymkode: b9924...bcc
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #2 Skrevet 21. januar 2023 Økonomisk utroskap, sånn i utgangspunktet. Anonymkode: 408b6...dd0 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #3 Skrevet 21. januar 2023 Har ikke behov for å sammenligne disse to tingene. Dessuten er det så mange mulige variabler at selv om jeg ville sammenligne så ville det vært umulig. Kjøpt en sykkel til 5000 bak ryggen på partner er litt annerledes enn å ta kjøpe et hus nr. 2. Anonymkode: 45206...225 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #5 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva synes dere er verst? En mann som lyver om penger og bruker dem på andre ting en familieøkonomien eller fysisk utroskap? Anonymkode: b9924...bcc Jeg har opplevd emosjonelt utroskap fra en eks. Det var sårt at han delte så mye med sin "venninne." Han hadde blant annet skrevet at han kunne droppe meg på dagen om hun droppet typen sin. Så droppet hun ikke typen sin og han fortsatte dette emosjonelt bak min rygg. Jeg var 19 og han var 22 den gangen, det var kjempe vanskelig. Da jeg var 26-27 var jeg nettopp kommet ut av forholdet med en fyr med økonomiske problemer. Jeg trodde han hadde fikset opp i de, men det kom frem mye mer utover i forholdet som førte til brudd. Etter jeg fikk egen adresse så fant jeg ut av at han hadde svindlet meg. Det var ikke så mye tristhet, mer forbanna og oppgitt. Men disse to eksene tok fra meg mye tillit til menn. Jeg forsøkte en gang til. Jeg ble trygghet på alle mulige måter av siste person jeg ble sammen med. Likevel lå han med sin eks på fylla en natt. Og det er det hardeste og jævligste jeg noen gang har opplevd. Så fysisk utroskap er definitivt verst. Anonymkode: 92d40...299 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #6 Skrevet 22. januar 2023 Økonomisk er verre enn fysisk, så sant ikke den fysiske hadde ført til at jeg ble smittet av en alvorlig kjønnssykdom da. Anonymkode: 83687...d61
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #7 Skrevet 22. januar 2023 Kjipere å miste huset på tvangssalg enn å få klamydia. Økonomisk utroskap har oftere større og verre konsekvenser enn vanlig utroskap. (Sett bort fra om man fikk hiv eller noe annet alvorlig, så klart, men den sjansen er ganske liten) Anonymkode: 3a561...574
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #8 Skrevet 22. januar 2023 Jeg har opplevd begge deler og det var like ille begge deler. Dreide seg om narkotika og jeg hadde den samme uvelle følelsen konstant om at noe ikke stemte med oppførselen hans som jeg ikke kunne sette fingeren på som ved fysisk og seksuelt utroskap. Begge deler var mye løgner i det daglige, manipulasjon og brutte løfter. Handlingsmessig syns jeg fysisk utroskap er værst fordi det går på kjærligheten mellom oss, men effektmessig så var begge svikene like ødeleggende for meg psykisk. Anonymkode: 1331a...933
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #9 Skrevet 22. januar 2023 Hadde sagt Hadet! samme hvilken av disse det hadde vært. Anonymkode: 55fa6...927 3
Gjest Chroma Skrevet 22. januar 2023 #11 Skrevet 22. januar 2023 Teatrica skrev (6 minutter siden): Svik er svik. Enig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå