AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #101 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du vet jo hvilket kortselskap der er. Anonymkode: f0e96...e65 Nei? Jeg har aldri hatt Coopkort. Anonymkode: 0a032...982
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #102 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei? Jeg har aldri hatt Coopkort. Anonymkode: 0a032...982 Men du har jo lest denne tråden. Anonymkode: f0e96...e65 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #103 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men du har jo lest denne tråden. Anonymkode: f0e96...e65 Jada, men det er ikke så soleklart. Uansett: Hvorfor vil dere ha dette kortet når det er så mange andre bedre kort? Anonymkode: 0a032...982
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #104 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jada, men det er ikke så soleklart. Uansett: Hvorfor vil dere ha dette kortet når det er så mange andre bedre kort? Anonymkode: 0a032...982 Jeg vil da ikke ha dette nye kortet. Jeg har sagt det opp allerede, men jeg skulle gjerne hatt et kort med prosenter på mat varekjøp, selv om jeg har ikano, for med ikano kan man ikke ha flere kort og jeg trenger et kort som samboeren min kan ha og et som sønnen min kan ha de gangene de handler mat etc. Det var grunnen til at jeg hadde coop Mastercard i det hele tatt. Og så brukte vi det når bonuskvoten på andre kort var oppbrukt, for da fikk vi ihvertfall 1 % på alt vi kjøpte. Jeg håper nå på at det nye kortet fra coop som man snart kan søke om har de fordelene jeg ønsker. Anonymkode: f0e96...e65 1
-jk- Skrevet 28. januar 2023 #105 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jada, men det er ikke så soleklart. Uansett: Hvorfor vil dere ha dette kortet når det er så mange andre bedre kort? Anonymkode: 0a032...982 Hvordan vet vi at andre kort er bedre? Det er jo ikke kjent hvordan det nye Coop-kortet blir. 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #106 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det kan vel ikke stemme at vi som har fått Black bruker kortet lite. Selv fikk jeg Black og mitt Coop-kort har jeg brukt mye; handlet for over 250 000,- siste året! Er nok fordi at dem ikke ønsker meg som kunde. Betaler alltid alt ved forfall. Så de som har får Blue og Silver betaler vel for «rabattene» selv gjennom renter! jeg skal ihvertfall logge meg inn for å søke om det nye Coop-kortet 1. februar 😊 samt glede meg til kjøpeutbytte neste år. Hentet ut 15 000,- 2 år Coop bonus. Anonymkode: 4f8a7...340 Jeg er med i ei Facebook gruppe der dette ble diskutert. Og det kom klart frem at de som har brukt Coop kortet lite, har nå fått de beste betingelsene, altså Blue kortet. Og så kommer Silver, og tilslutt Black. Ren økonomisk vinning er baktanken her altså. Jeg har 90 000 i kreditt ramme og har brukt Coop kortet jevnlig, men aldri hatt veldig høy gjeld , jeg fikk Silver. Anonymkode: 08f90...7a9 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #107 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er med i ei Facebook gruppe der dette ble diskutert. Og det kom klart frem at de som har brukt Coop kortet lite, har nå fått de beste betingelsene, altså Blue kortet. Og så kommer Silver, og tilslutt Black. Ren økonomisk vinning er baktanken her altså. Jeg har 90 000 i kreditt ramme og har brukt Coop kortet jevnlig, men aldri hatt veldig høy gjeld , jeg fikk Silver. Anonymkode: 08f90...7a9 Tja, jeg har brukt mitt til alle matinnkjøp (ca 5 000 i måneden) og stort sett hatt pluss på kontoen av budsjetteringshensyn. Jeg har aldri vært i en situasjon der jeg måtte betale rente. Jeg fikk black. Anonymkode: 9a8a7...09f 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #108 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tja, jeg har brukt mitt til alle matinnkjøp (ca 5 000 i måneden) og stort sett hatt pluss på kontoen av budsjetteringshensyn. Jeg har aldri vært i en situasjon der jeg måtte betale rente. Jeg fikk black. Anonymkode: 9a8a7...09f Det er jo nettopp det. Remember vil bli kvitt de som kun har brukt kortet for å få bonus og aldri har betalt noen renter og derfor gir de oss det dårligste kortet. Anonymkode: f0e96...e65 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #109 Skrevet 1. februar 2023 Da har jeg søkt om å få det nye kredittkortet! Anonymkode: 4f8a7...340
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #110 Skrevet 1. februar 2023 Er det forskjell på å bruke coop mastercard og vanlig coop medlemskort? Får en ekstra bonus ved bruk av mastercard? Anonymkode: 0e69e...a88
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #111 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det forskjell på å bruke coop mastercard og vanlig coop medlemskort? Får en ekstra bonus ved bruk av mastercard? Anonymkode: 0e69e...a88 Det vanlige medlemskortet er ikke et betalingskort, det skanner du bare for å registrere medlemskapet. Betaler du med coop mastercard får du en ekstra prosent i bonus, samme som det gamle kredittkortet deres. Jeg har 1% bonus på all handel i mitt "vanlige" mastercard fra min bank, så for meg er det ingenting å tjene på å bruke coop sitt kort. Jeg har lagt inn mitt vanlige kredittkort i coopay-appen, og bruker jeg ikke appen skanner jeg bare medlemskortet før jeg betaler. Anonymkode: de5a5...3bd
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #112 Skrevet 2. februar 2023 Herlig... Selv med økt inntekt, og søknad om lavere kredittgrense, så får man ikke det nye kortet... Alltid betalt faktura før forfallsdato, aldri hatt forbrukslån eller billån, og har rundt 17 000,- igjen av lønn etter skatt og faste regninger... Anonymkode: 91c8a...8b2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #113 Skrevet 23. mai 2023 Hvor logger man inn og sjekker saldo på coop nye mastercard? Kommer bare til en utgått app Anonymkode: 32ba5...3ab
-jk- Skrevet 23. mai 2023 #114 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor logger man inn og sjekker saldo på coop nye mastercard? Kommer bare til en utgått app Anonymkode: 32ba5...3ab Ingen app foreløpig dessverre. Prøv denne lenken: https://kreditt.coop.no/minside/innlogging/logg-inn.html?goto=https%3A%2F%2Fkreditt.coop.no%2Fminside
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå