Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så snikete å bare sende ut masse ulike kort med ulike vilkår uten god informasjon, feks om hva som gjør at man får det ene eller det andre. Hva som er forskjellene osv. Nå ble jeg veldig fornøyd med at jeg sa opp mitt med en gang. Hadde heller ikke fått de 2% på dagligvarer ser jeg 👎

Anonymkode: 38e32...809

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har kredittgrense på 50 000 og fikk black. 

Anonymkode: f0e96...e65

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ikke fått noe kort ennå, men har grense på 15 000 på mitt entercard, som blir brukt ukentlig. Skal bli spennende å se hva jeg får tilsendt. 

Anonymkode: 7e079...0fa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så snikete å bare sende ut masse ulike kort med ulike vilkår uten god informasjon, feks om hva som gjør at man får det ene eller det andre. Hva som er forskjellene osv. Nå ble jeg veldig fornøyd med at jeg sa opp mitt med en gang. Hadde heller ikke fått de 2% på dagligvarer ser jeg 👎

Anonymkode: 38e32...809

Merkelig opplegg. Jeg trodde alle fikk de samme fordelene. Jeg er godt fornøyd med kortet jeg fikk fra remember, ettersom det er 2 % på alt av dagligvarer bl.a, men forstår veldig godt dere som sier opp fordi dere ikke får dette... Jeg får bedre vilkår her enn via det nye coop mastercard, så kommer ikke til å bestille det nye via coop...

Anonymkode: f2325...7cf

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Så useriøst å ikke ha tilgjengelig skikkelig informasjon om dette. 

Anonymkode: d8460...251

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg fikk tilsendt remember silver, og det sto at jeg får 2% cashback fra dagligvare butikkker. Så det ser ut som vi har fått forskjellige «farger» og dermed forskjellige fordeler? Jeg har veldig høy kredittgrense, kanskje derfor? 

Anonymkode: 08f90...7a9

Jeg fikk også Silver, med 1%. Det står på nettsiden også at det er 1%. Sikker på at du får 2?

https://remember.no/Mastercard/silver 

Anonymkode: e3b31...384

• Liker 2
Skrevet

Useriøst å gi Coop-kundene ulike kort med ulike fordeler. Jeg har fått Black og det blir selvsagt aldri brukt da det inneholder ingen fordeler for meg som Coop-kunde. Takk for all informasjonen jeg har fått her.

• Liker 6
Skrevet
911 skrev (1 time siden):

Useriøst å gi Coop-kundene ulike kort med ulike fordeler. Jeg har fått Black og det blir selvsagt aldri brukt da det inneholder ingen fordeler for meg som Coop-kunde. Takk for all informasjonen jeg har fått her.

Akkurat det er jo naturlig siden dette nye kortet ikke lenger har noen slags tilknytning til coop.

Anonymkode: de5a5...3bd

• Liker 4
Skrevet

Så rart de gir folk forskjellige kort, uten å si noe om det. Jeg har høy kredittgrense, over 100 000, og fikk black. Basert på det dere andre skriver her virker det som alle med lav grense har fått blue/silver (som virker vannvittig mye bedre enn black).

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde laveste grense og fikk black.

Anonymkode: de5a5...3bd

Skrevet
Amys skrev (5 timer siden):

Så rart de gir folk forskjellige kort, uten å si noe om det. Jeg har høy kredittgrense, over 100 000, og fikk black. Basert på det dere andre skriver her virker det som alle med lav grense har fått blue/silver (som virker vannvittig mye bedre enn black).

Kanskje det heller har med kredittscore å gjøre? At de med lav score får black?

Jeg har lav kredittscore pga at jeg har en del kredittkort med høy kredittgrense  (betaler alltid ved forfall så får aldri renter på dem) og har også flyttet noen ganger rett etter hver andre for noen år siden. 

Jeg har ikke greid å finne andre grunner til den lave scoren.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har lav kredittscore pga at jeg har en del kredittkort med høy kredittgrense  (betaler alltid ved forfall så får aldri renter på dem) og har også flyttet noen ganger rett etter hver andre for noen år siden. 

Jeg fikk black og har veldig god kredittscore, så det er ikke derfor heller. Kommer uansett til å si det opp.

Anonymkode: 9a8a7...09f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg fikk black og har veldig god kredittscore, så det er ikke derfor heller. Kommer uansett til å si det opp.

Anonymkode: 9a8a7...09f

Hmmm... Pussig er det uansett. Jeg har allerede sagt opp mitt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hmmm... Pussig er det uansett. Jeg har allerede sagt opp mitt.

Måtte du ringe inn? For det går tydeligvis ikke an å logge inn i nettbanken der ennå. I hvert fall ikke for meg...

Skrevet
-jk- skrev (2 timer siden):

Måtte du ringe inn? For det går tydeligvis ikke an å logge inn i nettbanken der ennå. I hvert fall ikke for meg...

Jeg ringte inn og telefonsvareren sa at man kunne skrive en melding i coop sin nettbank, så jeg gjorde det i hår og fikk svar i dag.

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg ringte inn og telefonsvareren sa at man kunne skrive en melding i coop sin nettbank, så jeg gjorde det i hår og fikk svar i dag.

Men da har du vel sagt opp feil kort?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men da har du vel sagt opp feil kort?

Nei. Jeg sa opp det nye remember-kortet og sa fra om at jeg ønsket å beholde Coop Mastercard'et til det slutter å virke i slutten av mnd. Begge deler ble bekreftet i svaret jeg fikk.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nei. Jeg sa opp det nye remember-kortet og sa fra om at jeg ønsket å beholde Coop Mastercard'et til det slutter å virke i slutten av mnd. Begge deler ble bekreftet i svaret jeg fikk.

Takk, da har jeg gjort det samme. Prøvde å ringe inn men fikk bare beskjed om at de hadde VELDIG lang svartid ;)

Skrevet
-jk- skrev (1 time siden):

Takk, da har jeg gjort det samme. Prøvde å ringe inn men fikk bare beskjed om at de hadde VELDIG lang svartid ;)

Ja, samme beskjed jeg fikk, men det fungerer altså helt fint å ta det via melding i nettbanken.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.1.2023 den 22.03):

Jeg fikk også Silver, med 1%. Det står på nettsiden også at det er 1%. Sikker på at du får 2?

https://remember.no/Mastercard/silver 

Det jeg stusser veldig over er at på remember: sine nettsider, så står det at de har to kredittkort, black og gold. 
Eneste måten å finne blue og silver er via disse direktelenkene. 
Googler man finner man kun at blue og silver er utgåtte kort med sinnsyke renter.

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg ble ikke kredittsjekket på nytt. 

-jk- skrev (12 timer siden):

Jeg var nr 28 i kø når jeg ringte. Ba de ringe meg opp igjen, og ble ringt opp rundt 10 minutter senere. 

Anonymkode: 91c8a...8b2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...