Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jo, det gir 2 % i alle dagligvarebutikker, og 0,5 % i alle andre butikker.

Anonymkode: f2325...7cf

Nei, det gjør ikke det.

Det er et helt normalt Re:member kort. Man får noen %er i noen få utvalgte butikker.

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Nei, hva med å lese brevet du har fått?

Kanskje du skulle gjort det ja.

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Les brevet du har fått, er det så j...a vanskelig?

Kan tilsynelatende virke som om noen sliter mer enn andre.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Aktiv Kverulant skrev (22 minutter siden):

Nei, det gjør ikke det.

Det er et helt normalt Re:member kort. Man får noen %er i noen få utvalgte butikker.

Kanskje du skulle gjort det ja.

Kan tilsynelatende virke som om noen sliter mer enn andre.

Ja noen sliter tydeligvis litt ekstra. Du f.eks...

Skrevet
Amys skrev (1 time siden):

Såvidt jeg kan se er det ingen generell cashback i det hele tatt med remember, hvor har du det fra at man får 2%? Den eneste fordelen med unntak av reiseforsikring ser ut til å være rabattordninger i utvalgte butikker.

Nei, hva med å lese brevet du har fått fra remember / Entercard?

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Nei, hva med å lese brevet du har fått fra remember / Entercard?

Det står ingenting om en slik rabatt/cashback  i brevet jeg fikk. Det står kun om rabatt i div nettbutikker.

Kanskje du skal ta et bilde av der du mener det står i brevet og legge det ut her...?

Anonymkode: f0e96...e65

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Les brevet du har fått, er det så j...a vanskelig?

Du mener brevet om coops nye kredittkort, og ikke remember? 🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Amys skrev (4 minutter siden):

Du mener brevet om coops nye kredittkort, og ikke remember? 🤣

Nei, jeg mener brevet om Entercard sitt nye kort fra remember... 🤦‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, jeg mener brevet om Entercard sitt nye kort fra remember... 🤦‍♀️

Som flere andre over her skriver, der sto det ingenting om generell cashback. I coop sitt nye kredittkort fra Sparebank1 derimot er det 1% i coop-butikker og 0.5% i andre (ikke-konkurrerende) butikker. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det står ingenting om en slik rabatt/cashback  i brevet jeg fikk. Det står kun om rabatt i div nettbutikker.

Kanskje du skal ta et bilde av der du mener det står i brevet og legge det ut her...?

Amys skrev (1 minutt siden):

Som flere andre over her skriver, der sto det ingenting om generell cashback. I coop sitt nye kredittkort fra Sparebank1 derimot er det 1% i coop-butikker og 0.5% i andre (ikke-konkurrerende) butikker. 

Du bør lese brevet du har fått.  Det står at man får 2 % bonus på alt du handler i alle dagligvarebutikker. 0,5 % på alle andre kjøp (ikke begrenset til mat og byggevare) - et av markedets beste kredittkort renter (16,9% nominelt), rabatter på opptil 20 % i over 200 nettbutikker.

Men ok, kjør på med 1 % i coop butikkene du, så tar jeg heller dobbel så høy prosent som deg, ikke bare i coop, men også alle andre dagligvarebutikker...

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du bør lese brevet du har fått.  Det står at man får 2 % bonus på alt du handler i alle dagligvarebutikker. 0,5 % på alle andre kjøp (ikke begrenset til mat og byggevare) - et av markedets beste kredittkort renter (16,9% nominelt), rabatter på opptil 20 % i over 200 nettbutikker.

Men ok, kjør på med 1 % i coop butikkene du, så tar jeg heller dobbel så høy prosent som deg, ikke bare i coop, men også alle andre dagligvarebutikker...

Ber du coop endre på nettsidene sine da? 

Sitat

Kan jeg fremdeles bruke det kortet jeg har?
Du kan bruke det Coop Mastercard eller Coop Medlem- og Betalingskort du har nå frem til 1. februar 2023. Ønsker du fremdeles å opptjene medlemsbonus og benytte deg av fordelene i Coop Mastercard, må du søke om nytt Coop Mastercard.  Du vil få ny informasjon i januar om hvordan du enkelt kan skaffe deg nytt kort.

Spørsmål og svar (coop.no)

Anonymkode: 91c8a...8b2

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan du vise hvor i brevet dette står?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kva brev er dette? Eg har ikkje fått noko  slikt 😕

Var det eit fysisk brev som kom i posten? 

Anonymkode: 20c79...7c5

Skrevet

Re:member er et veldig bra kort hvis man benytter seg av noen av de butikkene de gir rabatt i.

Ellers hadde jeg gitt blanke i å skaffe Coop sitt nye kredittkort. Gå heller for IKANO visa. Det gir 2% i alle dagligvarebutikker. Kombiner det med bruk av Coop medlemskort eller trumf. Da får man 3% rabatt.

Anonymkode: b64b7...f11

• Liker 3
Skrevet

Kva brev er dette? Eg har ikkje fått noko  slikt 😕

Var det eit fysisk brev som kom i posten? 

Anonymkode: 20c79...7c5

Ja har fått fysisk brev. Men de sender det ut i bolker. Jeg fikk brevet og kortet fra remember allerede tidlig i januar, mens mannen fikk det forrige uke.

• Liker 1
Skrevet

Re:member er et veldig bra kort hvis man benytter seg av noen av de butikkene de gir rabatt i.

Ellers hadde jeg gitt blanke i å skaffe Coop sitt nye kredittkort. Gå heller for IKANO visa. Det gir 2% i alle dagligvarebutikker. Kombiner det med bruk av Coop medlemskort eller trumf. Da får man 3% rabatt.

Anonymkode: b64b7...f11

Som nevnt så gir også det nye kortet fra remember 2 % i alle dagligvarebutikker. Ser at det enda ikke står noe på nettsidene deres om kortet, men det kommer vel når kortet kam brukes (fra 1.februar).

Skrevet

Kan du vise hvor i brevet dette står?

Skulle jeg gjerne gjort,  men får ikke til å legge ut bilde her.

Det står i brevet som fulgte med kredittkortet. Det står med uthevet skrift i andre avsnitt.

"I tillegg får du 2 % bonus på alt du handler i alle dagligvarebutikker."

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det står i brevet som fulgte med kredittkortet. Det står med uthevet skrift i andre avsnitt.

Ikke i det brevet jeg har fått.

Anonymkode: 9a8a7...09f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ikke i det brevet jeg har fått.

Anonymkode: 9a8a7...09f

Og hvilket brev har du fått da? Først kom det et fellesbrev fra coop / Entercard,  etterpå så kom selve kredittkortet fra remember med et nytt brev. Dette er brevet jeg siterer fra.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ber du coop endre på nettsidene sine da? 

Spørsmål og svar (coop.no)

Anonymkode: 91c8a...8b2

Uff er det mulig????

Jeg snakker om kortet fra remember, ikke det nye coop kortet!!!

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Kan det hende at det er forskjellige kundeprogrammer eller noe sånt?
Jeg har fått Remember black, og det står ingenting om 2% bonus i dagligvarer i mitt brev. Det står heller ikke noe om det i den papp-reklamen som fulgte med, der står det kun om 20% på noen nettbutikker samt reiseforsikring (men det har alle kredittkort, og er nokså lite verdt). 

Anonymkode: e94c7...f13

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det står i mitt brev også at remember sitt nye kort gir 2 % bonus i alle dagligvarebutikker. Så for meg virker remember sitt kort som en bedre deal enn coop sitt. Rart at ikke alle får de samme fordelene?

Anonymkode: e591b...21c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...