Pearl Skrevet 18. desember 2005 #1 Skrevet 18. desember 2005 Blir ganske sprø her jeg sitter og skal laste ned musikk til 3 MP3 spillere. Har laget spillelister på WinMP som er nøye planlagt etter hva ungene liker best å høre på osv, men når jeg laster ned(synkroniserer) blir alt bare hulter til bulter. Det samme skjer på MP3 en når jeg skal spille av, melodiene kommer ikke i rekkefølge men i tilfeldig rekkefølge. Irriterende..... Er det noen som kan hjelpe meg. Hva skal jeg gjøre for å få bestemte melodier som en og to osv og hvordan får en spilt av melodiene i riktig rekkefølge på MP3. (Har kjøpt Packard Bell , Audio Share 512MB) Ungene er ikke så veldig store så jeg vil nødig sitte å lete etter den rette sangene i ukevis..
Catzy Skrevet 18. desember 2005 #2 Skrevet 18. desember 2005 Fikk du med et origansieringsprogram til selve MP3-spilleren? I så fall kan du laste over sangene til hver spiller, og så bruker dette programmet til å organisere sangene på hver enkelt spiller. Catzy
Pearl Skrevet 18. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2005 Ja det fulgte med en CD, har ikke sett på denne ennå. Har litt dårlig tid til slike ting i tillegg til at det haster litt med å gjøre det. Men jeg skal se på den CD så fort som råd er. Tusen takk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå