Mistyen Skrevet 27. oktober 2002 #1 Skrevet 27. oktober 2002 For jeg føler meg helt tufsete i dag....... I går kveld hadde jeg en liten blødning, dvs det blødde ikke i sånn skikkelig forstand, men det var litt rødt på papiret etter at jeg hadde vært på toalettet....Gjett hvem som ble dritt-redd??!! Det gav seg jo, for jeg sjekket omtrent hvert tiende minutt , og det kom ikke noe mer, men.... I dag er jeg sååå nedfor, slapp og kvalm. Er nervøs for at det kan være noe galt, selv om det jo sikkert ikke er det, for da hadde det vel ikke sluttet å "blø"??? Og det er liksom her dere kommer inn i bildet - sånn bare for å si noen beroligende ord, eller kanskje noen har opplevd det samme og alt er likevel bra og sånn. *frustrert* Jeg har absolutt ingen energi i dag jeg, bare går rundt og kjenner etter om alt er som det skal være, noe jeg ikke kan vite, for jeg har ikke vært gravid før.....*sutrer* Åh - gi meg noen "råd" da jenter
Klips Skrevet 27. oktober 2002 #2 Skrevet 27. oktober 2002 Det trenger absolutt ikke være noe galt, kusina til mannen som er gravid nå hadde småblødninger i begynnelsen av svangerskapet og alt er fint med henne. Men du bør ringe legen for sikkerhets skyld, kanskje vil han/hun ta en titt på deg, og så slipper du å bekymre deg mer. Lykke til!
Ann Forup Skrevet 27. oktober 2002 #3 Skrevet 27. oktober 2002 heisan nok ikke noget at være nervøs over, men jeg ved hvordan det føles, jeg havede to hinder med vand så da vandet gik i 24 uke gik der panik i mig men det var heldigvis falsk alarm. hvis du er nervøs synes jeg du skal ringe til sykehuset ( fødselavdelingen) og snakke med dem de er tilgænglige døgnet rundt, be om at få snakke med en jordmor, det hjælper en masse det.... lykke fram over
Gjest Matahari offline Skrevet 27. oktober 2002 #4 Skrevet 27. oktober 2002 Misty; hva jeg har hørt er at dersom man kan ane en blødning, og ikke lenger har graviditetssymptomer kan det tyde på at man er i ferd med å miste. Men du er jo kvalm! Og det er jo veldig bra! Jo kvalmere man er dess friskere er fosteret sies det. Har du sjekket om du skulle hatt mensen på disse tider? Mange kvinner kan skimte litt blod når de skulle hatt mensen de første tre månedene. Blant kvinnene i min familie er det veldig vanlig. Slapp av, dette går nok kjempebra!!! *Lykkeklem*
Nala Skrevet 28. oktober 2002 #5 Skrevet 28. oktober 2002 Skjønner godt at du er kjempenervøs, Misty, men ta nå ikke noen sorger på forskudd. Dette kan gå kjempebra, ser du!! Det er utrolig mange jenter som har opplevd bløsninger i svangerskapet, men som slett ikke har mista av den grunn. Skjer jo utrolig masse med kroppen når man går gravid, og småblødninger er slett ikke uvanlige. Krysser fingrene for deg, Misty! Stor klem, Nala
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #6 Skrevet 28. oktober 2002 Kjære Misty, Jeg synes du burde gå til lege hvis du er redd for at noe er galt. Hvis legen mener at det er en sjanse for at det er noe galt fatt, sender han deg til ultralyd. Jeg hadde en spontanabort. Jeg blødde først lite også mere etterhvert. Som de andre har sagt så behøver det ikke være noe galt, men man kan vel være litt forberedt på at det faktisk kan være noe galt, og hvis man er redd og usikker så bør man gå til legen og han kan forsikre deg om at alt er i skjønneste orden og forklare at sånne ting er vanlig etc, men om det blir sånn eller sånn så er det fare på ferde. Jeg ønsker for deg at alt er bra og at dette bare er normale graviditetsblødninger Lykke til klem fra meg
Mistyen Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2002 Mine blødninger har heldigvis stoppet helt opp.....Bel@ni, kom og gikk dine blødninger da???Eller bare gikk det på etter at det først hadde startet??? Skla til legen på torsdag, og tenkte jeg skulle vente med å spøre til da. Det føles ikke ut som om det er noe galt nå, hvis du skjønner.......
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #8 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg fikk først litt blødning også stoppet det litt opp også begynte det litt igjen og da stoppet det ikke. Og legen sendte meg til ultralyd Det er helt sikkert ikke noe galt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå