AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #1 Skrevet 21. januar 2023 Jeg har nettopp funnet ut/akseptert/skjønt at jeg er bifil. Ønsker å date en jente (seriøst) for å innlede ett kjærlighetsforhold. Men hvordan vet man om vedkommende er lesbisk/bifil? Det er jo ikke noe som naturlig kommer opp i samtale og jeg føler det blir feil å spørre. Eller er det best å bare forholde seg til dating app der man vet sikkert? Anonymkode: f033e...97d
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #2 Skrevet 21. januar 2023 På samme måten som man vet om andre er heterofile. Man kan aldri vite, men leser signaler man får. Med damer kan det være litt vanskeligere fordi vi damer er flinke til å gi hverandre komplimenter og være interessert i å bli venninner uten at det ligger noe mer bak, men jeg syns det er helt innafor å spørre! Jeg har blitt spurt direkte en gang rett ut om jeg ville bli med på date og likte jenter, og en annen gang indirekte. Dvs jeg møtte en jente på byen jeg ville bli venninne med som jeg ikke visste at var bifil, vi utvekslet nummere og dro på stranda dagen etter. Da sa hun "Åh, så pen hun der var. Jeg er bifil, hva syns du om henne?" og da kunne jeg svart at jeg også er bi hvis jeg var det, men svarte at hun var pen men at jeg ikke var bi så var det avklart Eller så er det jo mange som spør "Liker du Girl In Red?" for å spørre om de er skeive, det er visst en greie/kode. Men ikke vær flau for å spørre rett ut. På apper er det sikkert lettere å vite for da er det bare å sette preferansene sine til at du er kvinne som vil finne kvinner og da får du opp andre som har satt det samme. Lykke til 😊 Anonymkode: 18662...48a 2
Besina Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 På apper er jo det veldig lett å se om noen er skeiv, naturligvis. Om du vil møte noen "naturlig", kan det jo være en idé å oppsøke skeive barer for eksempel, gjerne med en venn/venninne sånn du føler deg trygg eller mindre nervøs. Ser du noen som virker interessante eller attraktive, gå bort og si noe sånt som "hei, jeg synes du er skikkelig søt. Har du lyst til å bli bedre kjent?". Derfra må du bare lese litt kroppsspråk og prøve deg frem, eller spør rett ut om de er skeiv. Man må også regne med å bli avvist noen ganger, men lære at det gjør ingenting og at det ikke kan stoppe oss i å prøve igjen! Å flørte med kvinner er skikkelig nervepirrende. Det er så skummelt å eventuelt bli avvist eller ta feil, men man må bare prøve.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): På samme måten som man vet om andre er heterofile. Man kan aldri vite, men leser signaler man får. Med damer kan det være litt vanskeligere fordi vi damer er flinke til å gi hverandre komplimenter og være interessert i å bli venninner uten at det ligger noe mer bak, men jeg syns det er helt innafor å spørre! Jeg har blitt spurt direkte en gang rett ut om jeg ville bli med på date og likte jenter, og en annen gang indirekte. Dvs jeg møtte en jente på byen jeg ville bli venninne med som jeg ikke visste at var bifil, vi utvekslet nummere og dro på stranda dagen etter. Da sa hun "Åh, så pen hun der var. Jeg er bifil, hva syns du om henne?" og da kunne jeg svart at jeg også er bi hvis jeg var det, men svarte at hun var pen men at jeg ikke var bi så var det avklart Eller så er det jo mange som spør "Liker du Girl In Red?" for å spørre om de er skeive, det er visst en greie/kode. Men ikke vær flau for å spørre rett ut. På apper er det sikkert lettere å vite for da er det bare å sette preferansene sine til at du er kvinne som vil finne kvinner og da får du opp andre som har satt det samme. Lykke til 😊 Anonymkode: 18662...48a Girl in red? Hva i alle dager... Jeg hadde feila den testen der big time. Anonymkode: 66bed...6b3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #5 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Girl in red? Hva i alle dager... Jeg hadde feila den testen der big time. Anonymkode: 66bed...6b3 Det er nok for de yngre. En norsk musikkartist som er skeiv og som har hjulpet mange skeive ut av skapet. Anonymkode: 18662...48a 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #7 Skrevet 22. januar 2023 ajarRun skrev (7 minutter siden): Alle jenter er bifile Og alle menn er alpakkaer 🤦♀️ Anonymkode: 18662...48a 1
ajarRun Skrevet 22. januar 2023 #8 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Og alle menn er alpakkaer 🤦♀️ Anonymkode: 18662...48a Noen jenter vil ikke innrømme det da.
Helene1982 Skrevet 22. januar 2023 #9 Skrevet 22. januar 2023 Av og til tenker jeg at jeg ikke trenger å være her, da det alltid er en mann/kattepus som kjenner meg bedre enn meg selv og vet akkurat hva jeg ønsker og tenker – om alt
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #10 Skrevet 22. januar 2023 ajarRun skrev (1 time siden): Noen jenter vil ikke innrømme det da. Høres ut som at du er bifil mann i skapet selv og prosjiserer. Velkommen ut bro! Anonymkode: 18662...48a 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #11 Skrevet 22. januar 2023 2 hours ago, ajarRun said: Alle jenter er bifile ....trodde gutter på ungdomsskolen. Anonymkode: 11531...39c 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #12 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har nettopp funnet ut/akseptert/skjønt at jeg er bifil. Ønsker å date en jente (seriøst) for å innlede ett kjærlighetsforhold. Men hvordan vet man om vedkommende er lesbisk/bifil? Det er jo ikke noe som naturlig kommer opp i samtale og jeg føler det blir feil å spørre. Eller er det best å bare forholde seg til dating app der man vet sikkert? Anonymkode: f033e...97d Man spør seg for.. ajarRun skrev (2 timer siden): Alle jenter er bifile Jeg får ubehag hvis en kvinne berører meg på armen eller ryggen, og blir kvalm hvis jeg får en klem. Den bifile siden er isåfall veldig ødelagt hos meg. Jeg brekker meg ved tanken på en kvinnes kjønn. Og jeg har blitt sjekket opp flere ganger..🤮 Anonymkode: 3a9c6...d3b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #13 Skrevet 22. januar 2023 Har helt elendig gaydar, så tenker at dating app er lettest. Anonymkode: ede42...0b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå