AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #1 Skrevet 21. januar 2023 Spør man bare "Vil du være med på kafe en dag?" - Er det bra nok? Anonymkode: 4c1a2...d94
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #3 Skrevet 21. januar 2023 svartkatt skrev (Akkurat nå): Ja er det ikke det da? Jeg aner ikke. Har aldri bedt noen ut på date. Glemte forresten ett spørsmål: Hvordan spesifiserer man at det er en date og ikke bare ett vanlig møte? Er det nødvendig eller skjønner alle det? (Om man er mann + dame?) og hvordan om man er to damer? Anonymkode: 4c1a2...d94
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #4 Skrevet 21. januar 2023 Grunnen til at jeg spør om to damer er at jeg er bifil 🙂 Anonymkode: 4c1a2...d94
svartkatt Skrevet 21. januar 2023 #5 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Grunnen til at jeg spør om to damer er at jeg er bifil 🙂 Anonymkode: 4c1a2...d94 Kjønn spiller vel ingen rolle? Du kan jo si date om du vil. Hvis den andre kan misforstå det ellers. Men.. jeg vet ikke.. for meg er et treff og en date på en måte det samme.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #6 Skrevet 21. januar 2023 Men det er jo akuratt det da. Om det er en annen dame du vil be ut på date, så er det jo kanskje greit å vite om denne personen også liker damer? Vil du presisere at det er en date og ikke en "bare gå på kafe" greie, er det vek greit å vite litt på forhånd kanskje? Kommer vel også om dette er noen du kjenner godt eller vil bli kjent med? Men uansett å spørre om å gå på kafe er vel i utgangspunktet nettopp det. Ett greit utgangspunkt for å se. 😊 Anonymkode: d7965...db5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #7 Skrevet 21. januar 2023 Hvis jeg (som er dame) hadde blitt invitert med på cafe av en annen dame, ville jeg IKKE tenkt at det kunne være en date. Du bør spesifisere. Anonymkode: 6ab81...b85 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #8 Skrevet 21. januar 2023 Jeg syns ikke kaffe/café er tydelig nok. Mange menn som har vært kollegaer og venners venner som jeg har blitt kompis med (fra min side) har spurt meg om det og jeg har tatt det som utelukkende vennegreie. Vi damer går jo på café med venner og venninner så hvis du vil be ut på date så be ut på MIDDAG for å unngå misforståelser. Jeg var på cafe flere ganger med en kompis og vi begynte å stå på ski sammen og henge hjemme hos hverandre, plutselig kysset han meg og sa han var forelsket etter å ha datet meg så lenge. Det var temmelig kleint for jeg trodde vi bare hang sammen som venner! Resultatet var at han ble såret og hadde lagt mye mer i møtene våres enn hva som var tilfelle. Hadde han vært mer tydelig fra begynnelsen av at han likte meg på den måten og ville date så enten hadde han ikke blitt såret av å innbille seg noe som ikke var, eller så hadde jeg kanskje gitt han en ærlig sjans og ikke friendzonet han. Anonymkode: 7b4cf...41f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå